wie het ook is, diegene heeft zich hier op het forum volgens mij wel aardig populair gemaakt, als er vermoedens zijn! it wasn't me by the way, ik lees alleen stiekempjes mee haha
Hahaha jaaaa zelfs de mensen die stiekempjes mee lezen sturen mij een PB om te vragen wie het is... Kun je na gaan...!!! En maar volhouden wij zijn niet nieuwsgierig
Owwww nou daar vraagt ze dan toch zelf om.. Of de gene die ik verdenk onder haar nieuwe naam Dan moeten ze maar niet zo geheimzinnig doen hoor Maar wie verdenk jij?? PBTJEEEEE???
Haha, wat een nieuwsgierige aagjes allemaal he! Vertellll, wie is het?? Trouwens, snap sowieso niet dat iemand een topic start en hem niet afmaakt, waarschijnlijk omdat de reacties haar niet bevielen, mja, ze vroeg dr om.. Whaaa, wie is het, pb iemand?
Hahaha wat een kippehok zeg (leuk bedoelt) Ik ben nieuwsgierig aangelegd maar zo nieuwsgierig nu ook weer niet. Zou het alleen maar stoer vinden als TS zich kenbaar maakt en vooral nu er onderling gegist word.
Hoe zit het met jullie? Ik kreeg het pb'tje van Jeem en ik denk niet dat deze persoon het is. En jullie? (ik noem geen namen)
Nou ik neig nu meer naar mijn eigen persoon die ik vermoed dan die van Jeem ... Lijkt wel CSI Zwangerschapspagina hier hahahahaha
Ik weet het niet.. Tsja, het kan altijd natuurlijk.. Ik kende die persoon niet, dus weet niet hoe die persoon was dan. Maar het blijft wel vreemd natuurlijk Misschien kunnen we er een programma van maken? "Het zesde zintuig" inschakelen wellicht? Of het programma "het vermoeden"hihi.. Of uhm, Peter R. De Vries... Alberto Stegeman? Sorry, draaf ik door?
ik denk dat het inderdaad die van jeem kan zijn, maar heb ook een ander vermoeden nav een topic hier een tijd terug, maar weet de naam van ts toen niet meer..