Ik zou ook zeker geen kaartje sturen en al zeker niet met daarin dat je graag contact wilt! zo ongepast.. Het is duidelijk dat hij (om wat voor reden dan ook) geen contact wil. Laat het daar dan ook bij.. Een krabbel via hyves ofzo zou ik dan eerder doen.
tuurlijk is het kinderachtig! maar veel mannen zullen veel eerder de makkelijke weg kiezen door lekker verstek te laten gaan. ik heb zelf zo'n ex gehad die alle vriendschappen zo verbroken heeft, veels te bang dat ie zich moest verantwoorden, dan maar lekker niks van zich laten horen. en op zijn hyves staan allemaal berichtjes van die oude vrienden die zich afvragen wat ze verkeerd hebben gedaan. dit gedrag is niet goed te praten, maar het gebeurt wel!
Ja dat is ook zo is volgens mij mannen eigen.. En tsjah verder TS je moet doen wat jij het beste vind.. Denk je een kaart stuur je een kaart... En anders gewoon via hyves..
Mijn eerste reactie was: Jij wilt dus iemand een kaartje sturen die GEEN interesse in jou dochter heeft?? NO WAY DAT HIJ VAN MIJ EEN FELICITATIE ZOU KRIJGEN. Maar goed dat is dan mijn keus. Ik zou zeggen, doe wat jou het beste lijkt.
wat is je echte doel met het sturen van een kaart? Wil je hem echt feliciteren en laten weten dat je blij bent of wil je hem er aan herinneren dat jij ook nog bestaat? Als het ook maar een beetje naar het laatste neigt: geen kaartje sturen. Geloof me maar.
Hey meiden! Ik heb hem een kaartje gestuurd! Gewoon puur om hun te feliciteren meer niet, heb ook verders niks over contact erin gezet. Denk ook niet dat ik daar verder wat mee opschiet en dat hoeft voor mij ook niet. Bedankt voor het advies!
goed dat je je gevoel gevolgd heb. Nou lig je er iig niet meer wakker van of je het had moeten doen of niet. Hoop dat je vrede kunt hebben met de uitkomst (ook als hij dus niet zou reageren!) Jammer dat vriendschappen zo lopen he... ik heb helaas veel van deze vriendschappen gehad, en op nare manieren ten gronde zien gaan!