Wat te doen?

Discussie in 'De lounge' gestart door keano, 10 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    He bah wat een griezel:)
    Ik zou ook mijn vriend laten gaan of samen met mijn vriend gaan..
    Of afzeggen als ik niet anders kon,, voor 10 euries heb je ook schoentjes bij de bristol en scapino enzo.

Wel oppassen hoor pff er lopen meer gekken los dan vast.

2. Young Flower

Young Flower Fanatiek lid

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    het langsbrengen vind ik niet zo gek. Hebben er meerdere bij mij ook gedaan (toevallig altijd mannen). maar toevoegen op hyves vind ik wel heel gek. door zoiets zou ik dus ook alleen afspreken als mijn vent er is. ik zou er vanaf zien.

3. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Beetje vreemd idd. Wat een griezel!
    Ik zou het dan gewoon lekker laten doen en verder kijken voor schoentjes meid.

Ik verkoop zelf spullen via marktplaats, maar mn vriend vind het altijd beter dat hij er ook is. Dus als mensen spullen komen halen is het idd alleen maar 's avonds, en dan is hij dus thuis.

Moet zeggen dat we nog geen rare personen aan de deur hebben gehad ( op 1tje na dan).. Maar had van een collega van mn vriend gehoord dat die ook zoiets had meegemaakt.. Dus wij hadden zoiets van een gewaarschuwd mens telt voor twee:)

4. Rammel

Rammel Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.518
    0
    0
    Moeder zijn
    Drenthe
    Moet ineens aan de reclame van SIRE denken...

"Aardige mensen, hoe gaan we ermee om?"

5. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ik zat het letterlijk te denken toen ik dit las :D

6. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Gelijk afzeggen, dat je geen interesse meer hebt of zo. Wat een freak zeg, getsie!

7. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

En? Wat heb je ermee gedaan ts?

8. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

Als het alleen om het brengen van de schoentjes gaat zie ik er ook niets geks in, maar die toevoeging op hyves maakt net het verschil van een aardige man naar een enge man.

9. Lara11

Lara11 Niet meer actief

dat 'aardig' moet maar blijken. Als de alarmbellen 'in your face' zijn verdient het naar mijn mening echt niet het voordeel van de twijfel.

10. keano

keano Actief lid

20 jan 2009
    443
    0
    0
    administratief medewerker
    helmond
    @ waardevol
    Ik heb het niet gedaan...Ik heb het wel mijn vriend verteld en die moest erom lachen..die had zoiets van dan ga ik ze toch ophalen..maar snapte me wel.Maar ook niks meer van die jongen gehoord en die dag erna was de advertentie ook weg!!En inderdaad dat iemand langs wil komen om ze te brengen is echt heel lief maar door die hyves ben ik gaan twijfelen;)Ik wil schoentjes kopen maar wil hem er niet bij hahaha..ben blij dat ik naar mijn gevoel heb geluisterd en blij dat er meer meiden waren die er zo over dachten

11. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    ik zou de schoentjes al niet meer willen en zekr niet aan huis laten komen..... wat een freak zeg

12. Maddie

Maddie Fanatiek lid

15 sep 2009
    1.391
    184
    63
    Het hoge Noorden.
    Wat vreemd dat hij je wil toevoegen op hyves! :s Zou de schoentjes gewoon ophalen samen met iemand. Of bij je thuis laten brengen, als er ook iemand bij je is.

Deel Deze Pagina