Hoi, Mijn zoontje is vrijdag 10 wk en zit nu waarschijnlijk zo ronde de 5.5 kilo. Maar nu is het zo dat hij na de flessen elke keer begint te huilen.... Ik geef hem 3 flessen van 180+6 comfort, 1 fles 's middags van 180 met 5 comfort en 1 extra en dan de laatste fles 180 met 3 comfort en 3 extra. (ik wil niet teveel friso extra geven, want dan heeft hij weer kramp.... en daar kun je dan ook weer niets aan doen) Maar overdag is hij nu veel wakker en heeft soms na drie uur al weer honger.... En na de fles is hij dus niet verzadigd, terwijl hij wel gewoon twintig minuten drinkt. 's avonds valt hij rond een uur of negen meestal in slaap en moeten we hem om een uur of half elf weer wakker maken voor de fles (die hij dan eigenlijk rond tien uur zou moeten hebben als ik de vier uur aanhoudt). Wat kunnen we nu het beste doen? Ik zat te denken om eventueel de flessen overdag op te hogen en dan de laatste fles helemaal met friso extra te geven en dan iets minder.... Maar zou hij dan de nacht wel weer goed doorkomen???? Hij zit nu aan zijn max. van wat hij mag hebben, dus ophogen mag ik niet meer....maar een ontevreden mannetje is ook niets.
Hallo, De voeding ophogen is helaas geen optie, misschien een beetje water of rooibosthee geven tussendoor om weer even aan de zuigbehoefte te kunnen voldoen. Groetjes eveline