mijn oom heeft iets soortgelijks gehad. de fiets van mijn nichtje werd gestolen en ze zagen de man ermee wegrijden. de vrienden van mijn nichtje zijn hem achtervolgt tot zijn huis. mijn oom heeft aangifte gedaan en ze het adres erbij gegeven nadat hij zelf ook nog eens gezien had dat de fiets in de tuin stond. je raadt eht al de politie deed niks en hij mocht niks doen. hij was witheet maar de politie waarschuwde hem vooral niks uit te gaan halen want dan was ie strafbaar. kan het krommer dan krom. pas dus op je tellen wat je ook besluit te doen.
Als je Googled op 'Union Flora barok' kom je wel degelijk bij dit topic uit... Union Flora barok - Google zoeken
o jee. Wat nu? Zal ik dit topic laten sluiten of zullen ze niet zo ver zoeken? Dank jullie wel voor de hulp!
jammer dat je de sleutels niet meer hebt en het dus niet kan checken op die manier. klopt de framemaat? even afwachten dus of ze nog reageren op je mail, ben benieuwd hoor. Zonder iemand valselijk te willen beschuldigen, maar, hebben jullie trouwens gezien dat veel schoentjes ook NIEUW of NIET GEDRAGEN zijn?!
Tjee, wat vervelend zeg. Ik begrijp jouw gevoel. Twee jaar geleden werd mijn (vrijwel nieuwe) fiets ook gestolen, inclusief nieuw fietsstoeltje en fietstassen. Ik was echt van slag en heb wekenlang Marktplaats in de gaten gehouden om te kijken of iemand hem erop zou zetten... Maar ik heb 'jouw' MP advertentie net bekeken en ik zie dat er bij conditie 'gebruikt' staat. En jouw fiets was net nieuw, toch? Dan lijkt het me sterk dat het om dezelfde fiets gaat. En klopt de frame maat? Je schrijft dat jouw type (barok) uniek was, maar ik neem aan dat er wel meerdere van zijn gemaakt? Ik ben benieuwd of je er nog wat van hoort. Het is inderdaad wel vreemd dat er geen foto bij de advertentie staat.
Ik zou wel op de advertentie reageren en een afspraak maken om te kijken Want als er niet veel van die fietsen zijn, dan kan het zijn dat het de jouwe is Als het goed is zit er op elke nieuwe fiets een streepjescode,, dan zou je bijvoorbeeld als je een testritje maakt, langs een fietsenwinkel kunnen gaan... Ik heb hem ook op mijn fiets zitten en die is een half jaar oud, en volgens mij zijn die op naam geregistreerd!
Oww ik zou helemaal gek worden als ik zou weten dat mijn gestolen fiets wellicht op marktplaats te koop geboden zou aanworden. Maar je kan zo weinig he? En dat van die schoentjes vind ik ook maar vreemd...
sleutels zeggen ook niks, mensen zijn meestal slim genoeg om het slot te vervangen. is er niet iets waaraan je zeker zou kunnen weten dat hij van jou is? een krasje ergens of een stukje van de verf af?? soort bel of iets anders? anders heb je er weinig aan ben ik bang... Ookal zou je alleen maar denken dat het jou fiets is, bewijs heb je niet. je moet het wel zeker weten. je kan gewoon heen gaan en idd de bon vragen. ik zou niet teveel in de mail zetten. ik heb hetzelde meegemaakt alleen toen werdt mn fiets achterthuis weg gepikt, en we zaten nog wel te eten aan de grote tafel...maar gewoon niks gezien! ook is mn scooter gestolen bij de supermarkt op een super druk moment!!! gewoon asociaal maar ook lef hebben, jammer dat ook maar niemand er iets van verdacht! maargoed ik weet hoe je je voelt, gewoon klote zoiets! en vooral ontzettend boos natuurlijk!
Nou inderdaad.. Vertrouw er helemaal niks van. Wat moet iemand met zoveel dure schoentjes die helemaal niet gedragen zijn?! Zonder en met doos.. Vind het een heel vreemd verhaal. Ts, hopelijk kom je erachter, ben erg benieuwd. Maar ook bang dat je er helemaal niks mee kan. helaas.
heel vreemd, hoop dat je iets bruikbaars terug krijgt op je mail! heb hier ook zoiets meegemaakt, fiets gestolen van mijn veranda, op slot en wel en dan wonen we ook nog eens op een hoek die open is dus iedereen ziet je! maar toch ruim 5 meter MIJN tuin in geweest en die fiets weggehaalt terwijl ik binnen op de bank zat.. brrr.. vervolgesn zag ik ruim 4 mnd lang elke dag mijn fiets in een andere kleur gespoten, of met een ander zadel, of met een ander stuur GEK werd ik van mezelf maar helaas nu 3 jaar verder en nog steeds mijn fiets niet terug