Matcare test doet raar

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Jinky, 27 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jinky

Jinky Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.500
    20
    38
    Vrouw
    hey meiden, ik hoop dat iemand mij verder kan helpen met ovu. testen.

Ik had laatst 15 testen besteld van matcare, zo'n stripje, de goedkoopste geloof ik. En ik kreeg 3 pakketjes van 5. één van die pakketjes had wat minder kleuring in de testen, de streepjes werden beide wat minder donker en wat minder dik.
    Vrijdag een ovu.test gedaan en even donker streepjes, daarna meteen nog één gedaan leek de teststreep zelfs iets donkerder,maar nog steeds waren ze lichter dan ik normaal test met die ovu.testen.
    Zaterdag weer een test(van dat pakketje met minder kleuring) en de teststreep was weer lichter. dus ik ging er vanuit dat mijn ei gesprongen was. Nu heb ik vanochtend weer een test gedaan,maar dan van een pakketje met normale kleuring(ik kan mezelf wel voor me kop slaan dat ik eergisteren niet een test uit een ander pakketje heb gepakt,maar goed ik dacht, ookal zijn de streepjes beide wat lichter, de teststreep is even donker/donkerder, dus de verhoudingen kloppen) en vandaag is de teststreep is weer even donker.
    Dat kan toch niet vrijdag een positieve test, zaterdag negatieve test en zondag positieve test. Nu ben ik bang dat die testen met minder kleuring niet goed gewerkt hebben. Heeft iemand hier ervaring mee?
    Ik heb wel het gevoel dat mijn ei al gesprongen is.
    Ik vraag dit om dat mijn man verminderde zaadkwaliteit(qua aantal) heeft en we hebben vrijdag en zaterdag al geklust en vandaag weer klussen levert waarschijnlijk heel weinig op.

Alvast bedankt.
    Liefs Jinky

2. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    Ik gebruik ook die strips van matcare en het klopt dat bij sommige de streep wat lichter blijft en de urine lijkt er ook minder snel door te lopen. Maar toch werkt het bij mij goed en heb ik altijd een positieve test, maar ik stop wel met testen als ik daarna een negatieve test heb, dus ik weet niet of hij daarna nog positief wordt.
    Maar als je man minder goede zaadcellen heeft zou ik vandaag niet meer klussen en morgen nog eens een testje uit het andere pakje doen. Wel vaag hoor en je hebt vast niet veel aan mijn antwoord, maar wilde toch even reageren omdat ik ze ook gebruik :).

3. Jinky

Jinky Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.500
    20
    38
    Vrouw
    Bedankt voor je antwoord!
    Fijn om te weten dat jij ook verschil in testjes ervaart, urine loopt er inderdaad dan ook langzamer doorheen. Normaal stop ik ook met testen na een negatieve test, maar omdat deze testen wat minder kleuring hadden, wilde ik kijken wat de test de dag erna deed met een andere test.
    Je hebt inderdaad gelijk, het is beter om maandag te klussen i.p.v. vandaag.

Nogmaals bedankt voor je snelle reactie!

Liefs Jinky

Deel Deze Pagina