Hallo meiden, gisterochtend was er nog niks aan de hand.. en gisteravond kon ik niet meer stil blijven zitten van de pijn/ jeuk ben bij de HAP geeweest... Het is volgens die arts een baarmoeder/eierstok ontsteking.. Heb daarbij ook een schimmelinfectie van onderen. Heb van de gynodatarin tabletten om vaginaal in te brengen gekregen.. en een zware ab kuur. De arts heeft daar gezegd dat de pijn binnen een paar uur minder zou moeten worden.. NU ben ik helemaal geen artsenloper.. Maar de pijn blijft aan.. en wordt zelfs met vlagen erger!!! wat meot ik hier nu mee Heeft iemand dit al wel eens gehad?? zoja wat werd er bij jullie verder aan gedaan??? ik hoor graag van jullie groetjes joanita
idd gewoon weer bellen, als hij zegt dat het al minder had moeten zijn en het word alleen erger, dan moet je bellen hoor
Ik heb op dit moment precies hetzelfde. Ben alleen een paar dagen verder dan jij. Ik heb eerst een AB kuur gekregen voor een zware keelontsteking en als gevolg daarvan kreeg ik een schimpie down-under. Daar heb ik gyn-dactarin voor gekregen. Werd gek van de jeuk en alles was enorm opgezet. Kon niet meer zitten en geen broek meer aan. Vrijdagavond heb ik de pil ingebracht en nu is het al een stuk beter. Wat helpt tegen de pijn is diclofenac (schrijf je dat zo?). Dit is ook ontstekingsremmend. Over twee dagen zul je je weer stukken beter voelen.
Maar ze heeft nu ook een baarmoeder/eierstokontsteking, zou daar eerder ongerust over zijn. Waar heb je precies pijn ts? Een schimmel is namelijk verder niet zo erg, alleen irritant en vooral als je flink gaat krabben.
Als je echt pijn in je onderbuik hebt en blijft houden, zou ik wel weer bellen als je je zorgen maakt.
de arts heeft je verteld dat de pijn snel minder zou moeten worden, dat is niet het geval dus heb je er gewoon recht op dat je nog eens nagekeken wordt. ik zou snel gaan bellen. dit klinkt niet goed. dat de pijn met de medicatie niet minder wordt bedoel ik.
Oewh! Klinkt erg vervelend! Ik heb voor de rest geen andere tips dan weer de hp bellen! Beterschap in ieder geval!
Beterschap!! Ik zou ook gewoon weer heen bellen hoor!! Een vriendin van me had het een paar weken ook, en toen bleek ze een "bloedende ovulatie" (zo noemde ze het tenminste) te hebben, wat ook heeeeeeeeeel erg veel pijn met zich meebracht! Hopelijk zakt de pijn snel meid!
hallo meiden, inderdaad gebeld en moet om 11 uur der weer zijn.. de pijn wordt heviger ook al slik in zware pijnmedicatie.. verder ben ik ook erg bij gaan braken.. voel me egt zeer belabberddd dus ben benieuwd om 11 uur
Ik heb het wel gehad en werd toen onderkend door mijn huisarts. die stuurde me naar huis met advies pcm te slikken . daarna naar een vervangende ha geweest en daar werd de oorzaak gevonden en ik kreeg als resutaat 3 ab kuren mee..ik was 21 dagen zoet met mn herstel omdat de arts het onderkend had... kreeg zelfs naar mn kop dat het kwam omdat ik rookte (nu niet meer overigens) bij twijfel zou ik zeker weer bellen... en vooral geen andere pijn medicatie slikken dan pcm zonder overleg met je HA
Een vermoedelijke eileider ontsteking.. Een kijkoperatie om blinde darm ontsteking uit te sluiten, 3ab kuren via infuus en zware pijnstillers verder. Dde gyn pakte het erg serieus op, een eileider-ontsteking moet echt serieus genomen worden. Achteraf bleek ik het toch niet te hebben nadat er van alles op kweek was gezet, toch wouden ze niet wachtten op die uitslag en kreeg ik gelijk 3 zware ab-kuren. Goed dat je weer hebt gebeld. Het moet echt serieus genomen worden.. Beterschap!
jeetje meis wat heftig ook he! ik heb na de zwangerschap van lindsey een ontsteking gehad aan baarmoeder en eileiders... en kreeg toen 3 ab kuren tegenlijk en heftige pijnstillers.. en rust. ze zaten toen te denken aan een opname maar dat hebben ze niet gedaan.... ook wilde ze als het te erg werd evt de baarmoeder verwijderen maar dat hoefde gelukkig niet! na 2 of 3 dagen werd het toen minder .. maar mijn cyclus is nadien wel veranderd... van stipt naat rommelig.... sterkte meis