Hey dames, nou inderdaad ben helemaal binnenste buiten gekeerd in het ziekenhuis... dat was egt zwaar *** lekker porren in de buik.. nou daar ben ik achter gekomen.. Het is inderdaad een eierstok ontsteking en een baarmoeder ontsteking.. Alleen de SEH snapte niet dat de HAP me nu al doorgestuurd had vanwege dat ik gisteravond pas met medicatie gestart was.. Hun gaven aan dat dat echt heel erg snel is om iemand al door te sturen... moet gewoon verder gaan met mijn kuur. En als het over 2 a 3 dagen niet over is weer langskomen.. Dus we wachten maar rustig af. Had morgen nacht eigenlijk nachtdienst maar gelukkig heeft een collega die al overgenomen dus ben nu tot woensdag vrij Op hoop van zegen dat ik donderdag weer gewoon kan gaan werken.. we wachten rustig af hoe het zich gaat voorzetten
ik moet zeggen dat ik 1 uur na start AB verbetering verwachten ook wel erg snel is van de huisarts....
dana ik ook , maar als een arts zegt dat dat naar 1 nacht minder moet dan ga ik daa wel van uit... dusjah
hey meiden ff een update, vanmiddag moet ik weer terug naar de chrirurg.. en waarschijnlijk wordt ik opgenomen.. vanwege dat de pijn nog steeds heftig aanwezig is.. en dat ik blijf braken heel de dag door.. dus we wachten maar rustig af.. ze verdenken me ook van uitstulpselen aan me dikke darm en heel me darmen zitten vol met ontlasting... hoe het komt weet ik niet want ik ga zeker 2x per dag af.. Dus das voor mijn een raadsell. Maar we zien het wel hoe het zich verder gaat ontwikkelen groetjes joanita