wokgroenten

Discussie in 'De lounge' gestart door Happy, 23 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Happy

Happy Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.553
    0
    0
    Midden van het land
    Kan je dat ook gewoon los eten zonder vlees/ rijst/ noedels?

Ik eet tegenwoordig alleen en hoorde wel eens dat je dat gewoon kan wokken met een sausje erdoor!

Alleen wat is dan lekker? Heb al gegoogled maar word er niet echt wijs van

2. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.110
    1.795
    113
    Kraamverzorgende
    Zonder vlees kan makkelijk. Persoonlijk vindt ik rijst of noedels er juist lekker bij maar je kan het vast ook wel zonder eten hoor.

3. Happy

Happy Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.553
    0
    0
    Midden van het land
    Ik doe het meestal gewoon door de lasagne enzo!
    Kan ik dan gewoon de groenten bakken, rijst koken, en wat voor sausje er dan door heen?

4. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    kan heel goed, doen ze in wok restaurants ook ;). Wat kun je wokken, Eigenlijk alle groenten wel.
    ik persoonlijk vind peultjes erg lekker om te wokken, wortelen, baby maiskolfjes, paksoi, courgette, aubergine enz..
    wat er ook lekker bij is maar weet niet of je er van houd zijn garnalen of iets van stukjes vis.. En dan een oestersausje erbij en lekker smullen ;).. ohh krijg er spontaan weer zin in :D

5. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Het lijkt me nogal een eenzijdige maaltijd alleen groente met saus. Ik zou er toch iets van pasta/rijst bij eten. Zonder vlees is wel een idee alleen zou je er dan iets van peulvruchten ofzo door heen moeten doen.

6. Happy

Happy Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.553
    0
    0
    Midden van het land
    Ja ga het toch maar wel met rijst doen, wil dan wel alleen groenten/rijst/noedels&een sausje..

Alleen de vraag wat voor saus haha, ze hebben van conimex van die kleine bakjes zit daar iets tussen van roerbaksaus, of een ander lekker sausje

7. mam1985

mam1985 Actief lid

6 apr 2010
    232
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ze hebben gewoon flesjes met woksaus. Aantal smaken. Hier bij c1000 hebben ze in de koeling bij de sla ook bekertjes woksaus en die zijn helemaal lekker!

8. lin80

lin80 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.798
    1
    0
    Bij de supermarkt hebben ze gewoon flesjes woksaus en meestal ook wel kleine zakjes woksaus.
    Ik koop meestal voor het wokken een kant en klaar zakje wokgroenten als mijn man niet thuis is voor het eten. Anders heb ik veel te veel groente over en ik vind het wel lekker om veel verschillende groenten te gebruiken.
    Wat ik hier ook wel eens doe ipv rijst/noedels is aardappelblokjes of schijfjes. Ik bak de aardappeltjes van even en rul wat gehakt en dat gooi ik dan in 1 pan, dan de wokgroenten erbij en op het laatst de woksaus. Erg snel en makkelijk te maken.

9. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Ik wok heel veel en bijna alleen maar groenten (heb sinds 4 maanden een ander voedingspatroon, vandaar).
    Ik wok in alleen wat olijfolie en dan de groenten erin en het ligt eraan wat ik erbij eet welke kruiden erbij gaan.
    Kan wat kerrie zijn of een beetje thaise curry, maar ook knoflook, lente-ui, italiaanse kruiden enz.

Deel Deze Pagina