wat te doen?

Discussie in 'De lounge' gestart door elsie22, 13 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elsie22

elsie22 Niet meer actief

volgens mij begrijpt ze idd ook niet dat het wel raar is, zijn zegt dat ze het wil geven om te lenen, maar als ik iets wil uitlenen geef ik het wel aan degene om wie het gaat daar hoeft zij niet tussen te zitten.

2. fightforlove

fightforlove Niet meer actief

ik heb een soort gelijke situatie als ts...
    alleen overgrootoma (oma vn mn man) wil het sprookjesboek terug wat ze heeft gegeven aan mijn zoon als kraamkado 2 jaar geleden..
    er zijn bij mijn 2 opties. of ik geef het niet terug. of ze mag het in dr **** duwen en ik ga dr nooit meer langs. ik vind dit ook erg onbeschoft. het gaat me echt niet om dat boek maar om het idee dat iets wat mijn kind gekregen heeft weer terug moet.

3. elsie22

elsie22 Niet meer actief

dat is idd ook vreemd!

hier al de hele tijd over en weer gesms... raak er echt klaar mee.

4. gaab27

gaab27 Fanatiek lid

30 dec 2010
    1.585
    1
    0
    Den Haag
    huh?!
    zij geeft jou wat cadeau en vind het zo leuk dat jij het aan haar moet terug geven zodat zij het aan die andere vriendin kan geven?
    kan ze geen nieuwe kopen?
    beetje raar pakje is nu toch ook 2dehands.
    stom...!

5. elsie22

elsie22 Niet meer actief

pakje is helaas voor haar niet meer te koop bij de hema.

6. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    dan zoekt ze maar een ander leuk pakje ;)

7. elsie22

elsie22 Niet meer actief

vind ik ook!

8. Precious2011

31 jul 2011
    14
    0
    0
    oooohh wat kan ik hier zo pissig over worden, ik zou haar niet eens meer een vriendin noemen!:x
    Hoe durft ze, heeft ze geen geld om een ander cadeautje te kopen ofzo??:(

9. elsie22

elsie22 Niet meer actief

ik ben ook heel kwaad, vooral omdat de hele pnd er bij gehaald word.. lekker makkelijk.

10. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.133
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    wat een mafkees

gewoon zeggen dat ie er in gescheten heeft en de vlekken niet uitwasbaar zijn.

11. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.133
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    daarbij; iets uitlenen en weer terugkrijgen. Hoe ziet het er daarna uit dan? met vlekken, gescheurd? komop zeg. Tis toch iets wat JOUW kind gedragen heeft, dan ga je e niet weer een ander kind in laten lopen en dan later weer terugnemen. dan is het niet meer echt "van jou"

12. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Nouja wt idioot zeg. En heleml gemeen om de pnd er bij te hlen. Wt een flutvriendin

13. tricia82

tricia82 Niet meer actief

Elsie echt belachelijk. Het woord kado betekent niet voor niks dat je het krijgt en betekent niet leen-pakje.
    Zou wat wezen als ze dat bij elk kadootje deed Hahaha.

14. fleur24

fleur24 Fanatiek lid

26 sep 2008
    1.442
    1
    38
    Ik vind het ook echt heeeeeeel vreemd dat ze dat pakje terug wilt hebben. Er zijn toch genoeg andere leuke kleren in de winkel zou je denken.

15. raspberry

raspberry Niet meer actief

In de eerste plaats heeft ze het kado gegeven aan jullie. Dat vraag je dus niet terug.
    In de tweede plaats: ik zou er echt enorm van balen als ik van een vriendin een tweedehands-setje zou krijgen. Prima als iemand weinig te besteden heeft, maar dan koop je maar iets kleins ofzo.

Ik vind het dus echt raar dat ze erom vraagt en zou het niet doen.
    Is toch veel leuker om nu opnieuw een uberleuk setje voor die andere vriendin te vinden?

16. elsie22

elsie22 Niet meer actief

het is ook gewoon belachelijk!

heb niks meer van haar gehoord, nou ze zoekt het maar even lekker uit!

het gaat trouwens wel lekker wat vriendinnen betreft, was vanmorgen bij een andere vriendin en sam zat aan iets wat niet mocht en ik had al een paar keer nee gezegt geeft ze hem ineens een tik op zijn vingers!! was echt boos!

17. elsie22

elsie22 Niet meer actief

heb haar vandaag even een mailtje gestuurd met hoe ik over de situatie denk!

18. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

ik denk dat je er goed aan hebt gedaan!

19. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Ben benieuwd hoe lang dat pakje al in de roulatie is... Hoeveel baby's hebben dat pakje al gedragen? Het is wel lekker goedkoop. Zo hoef je maar 1 x geld uit te geven.
    Als dat kind van die andere vriendin uit het pakje is gegroeid vraagt ze het vast weer terug voor een andere baby. ;)

20. elsie22

elsie22 Niet meer actief

dit pakje is wel nieuw, maarja ga het dus echt niet terug geven! anders is het toch geen cadeau:(

Deel Deze Pagina