Welke bril als je wat dikker bent?

Discussie in 'De lounge' gestart door Juul84, 19 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juul84

Juul84 Niet meer actief

Ik heb een bril nodig en ik vind het lastig om te kiezen welk model bij mijn gezicht past. Ik ga morgen sowieso een paar modellen opzetten om te passen en ook advies vragen maar misschien hebben jullie tips?

Op internet kan ik alleen vinden wat bij een rond gezicht past, maar ik heb geen rond gezicht. Meer een ovaal gezicht, alleen ben ik wel wat te zwaar dus in die zin heb ik wel een 'bolle toet', compleet met onderkin ;)

Ik vind bijvoorbeeld deze modellen heel leuk, maar zou dat staan?

2. Huis van Puck

Huis van Puck Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.415
    52
    48
    Woon je in Brabant? Dan weet ik nl. Een heel goed adres met moderne mensen die er goede kijk op hebben.
    Ik heb ook een nieuwe bril van F@ction, heb er wel 100 leuke reacties op gehad. Hij heeft een soort houtlook. ik heb een breed voorhoofd en een smalle kaak/ kin. Succes.
    Als je in Brabant woont pb me maar even.

3. Juul84

Juul84 Niet meer actief

Helaas, woon in Gelderland...

4. Juul84

Juul84 Niet meer actief

Zie net dat ze op de site van Hans Anders een digitale paskamer hebben, hahaha! Dus ga daar even kijken welke modellen staan.

5. mawaikee

mawaikee Bekend lid

16 mei 2011
    687
    26
    28
    Overijssel
    Pff, je zal toch echt moeten gaan passen.
    Op internet zie ik zo vaak leuke brillen, maar als ik ze dan opzet...
    Bijvoorbeeld, ik heb een ovaal gezicht, smal. Hierdoor staan bij mij alleen de smalle damesbrillen, of bredere kinderbrillen (m'n huidige is ook weer een maatje kind). En dat ondanks wat kilo's teveel (inclusief onderling ;) )

Dus, ga lekker passen. En neem vooral iemand mee

Deel Deze Pagina