ha, biccy, de kleine dus weer aan de beterende hand. Balen dat je zelf ziekig wordt... Hier zitten we ook al weer een tijdje allemaal te snotteren en te proesten.
ja, het zat er dik in he? Hij ziek, ik ziek! Maar mama's kunnen niet ziek zijn, geen tijd voor, dus door bikkelen met die handel! Maar wat sneu zeg, zo'n klein hoopje snot op schoot. De eerste 9 maanden helemaal nergens last van gehad, dus hij wist zich helemaal geen raad. Arm ding
Ja zou het? haha, kan niet wachten! Het lijkt me zo heerlijk, kleintje lekker bij mama in bed Maar tot nu toe moet hij er niks van hebben... dus we wachten af... Hij slaapt sowieso nergens hoor, alleen in zijn bedje of in de auto, krijg hem niet in slaap in de wandelwagen, of bij anderen
Ow slapen in ons bed vergeet het maar dan gaat ze liggen klieren.Maar het kroelen en knuffelen dat is echt wel meer geworden.Gelukkig want ik vond het ook echt heel jammer..
haha ja hie rook verslaafd aan zn bedje, al doet de wagen ook goed...maar dat komt nog maar wienig voor.. trouwens wat ie hier wel wilt...is sochtend snog ff kroelen in bed, het liefst op mn tel dan een leuk filmpje van bumba of zandkasteel of teletubbies...dan gaat ie er ehct voor liggen, en nog ff luieren hihihi heerlijk is dat