Wij zijn nog niet zo lang zwanger, maar wel al een tijd bezig met namen. Nu hebben wij de meisjesnaam al klaar, maar de jongensnamen vinden we toch een stuk moeilijker. Het lijkt ons erg leuk om de letters van onze voornamen te combineren. Dat hebben we bij de meisjesnaam ook, dus zou leuk zijn als we dat ook bij een jongen kunnen doen. Onze namen zijn Erwin en Selina. Ik hoop dat jullie er een leuke combi van kunnen maken.
Uit de letters, a e e i i l n n r s w, maak ik dit: Alwin Esra Iwan Lars Leen Liewe Neal / Neil Neels Niel Niels Nils Rawi Rein Rens Rien Ries Rinan Rinse Sander (een d toegevoegd) Selwin Sil Silan Wannes Ward (een d toegevoegd) Warre (een r extra toegevoegd) Werner (een extra r toegevoegd) Wes Wiard (een d toegevoegd) Ik heb zelf niet zo goed op gelet of er van beide namen iets in zit, jullie moeten zelf natuurlijk bepalen hoe duidelijk het moet zijn.
Heel duidelijk hoeft het niet te zijn. Als wij het maar weten. De namen die op milan lijken worden het iig niet, want mijn neefje heet milan en mijn andere neefje heet nils. Wij wilde ook graag de naam levi gebruiken, dus het zou leuk zijn als de naam in combi met levi ook leuk klinkt.
volgens mij word het gewoon een meisje!! hhahahaha Elin ofzo aangezien ik echt alleen maar meisjes namen kan bedenken als ik jullie namen vermenigvuldig of Elwin tis wel moeilijk!
Als meisjes naam hebben we Sera Elise. De eerste naam is dus van onze namen afgeleid, maar niet heel duidelijk. Vonden sara heel mooi, maar dat hoor je zo vaak. Vriend, ik, mijn ouders denken ook allemaal een meisje. Ben benieuwd .
Ik zou gewoon voor een naam gaan die je leuk vindt...je beperkt jezelf zo als het uit letters van jullie namen moet bestaan... :s Wat ik nog bedacht, maar geen idee of het wat is: Wian
Lewi ipv Levi is ook gemaakt met letters uit jullie namen Vind 't niet echt wat, maar jullie misschien wel, geen idee.