Het gaat redelijk met de pijn. Het is er nog wel, maar handelbaar zeg maar. Kan alleen niet te lang staan, zitten en liggen haha dus ben lekker aan het draaien. Ben iig al opgelucht dat met t prinsesje alles goed is! Thnx voor het meeleven!
Hopelijk voel je je morgen een stuk beter! Hoop dat je een beetje kunt slapen, zal je vast goed doen.
Nee weet nog steeds niets helaas.. Hoop dat de ha mij verder kan helpen en moet sowieso woensdag weer naar de gyn dus dan zal ik het er alsnog over hebben!
Ik dacht aan iets van nierstuwing. Dat heb ik gehad aan het einde van mn zwangerschap (was toen 35.5)... Heb het uitgeschreeuwd van de pijn, goed in de gaten houden hoor!!
Ook de huisarts kon niks zeggen. Ja dat ik naar de fysio moet en maar paracetemol moet nemen. Gisteren bij de gyn geweest en die zei hetzelfde als de ha, dus was er een beetje klaar mee! Gelukkig gaat het een stuk beter, maar nog wel pijn en zolang ik de kleine gewoon voel en mn buik rustig is, is er volgens hun niets aan de hand...