zal zo ff een foto maken.. wil niet te vroeg testen omdat ik nu pregnyl gespoten heb.. dus wil wel goed 14 dagen aanhouden..
testjes zijn niet zo spectaculair.. die van sensi test heb ik eerder in de week net zo'n streepje gehad.. maar goed.. t heeft nu geen zin meer om verder te testen omdat ik pregnyl gespoten heb.
ik denk dat de wachtweken wel mee gaan vallen.. heb niet uitgezocht welke datum ik kan testen.. en dat ga ik ook niet doen ook.. ik ga mijn aandacht op andere dingen focussen...
Ja in jouw gveal kan ik het begrijpen, anders word je er moedeloos van.. succes, en hoop toch dat ie raak is!.. laat je het nog wel weten?
Meid, wat een gedoe. Kwam na werkdag toch even bij je spieken......ik hoop zoooooooooooooooooo dat het volgende maand allemaal niet meer nodig is die polonaise de hele tijd, maar dat je nu lekker zwanger bent deze maand (en blijft natuurlijk)..... wbt slijm, ik moet echt elke maand ZOEKEN naar slijm. Heb dit al bij gyn overlegd en ik blijk het echt wel te hebben alleen dan blijft het dus van binnen zitten zeg maar. Dus dan is het moeilijker te vinden, maar het is er wel degelijk. Misschien dat dit je ook een beetje helpt......... Hoe dan ook, zoals ik al zei, ik duim!
Goed dat iemand dat nog s bevestigd, en volgens de gyn, want witte creme komt er wel uit, maar rekbaar eiwit, nee hoor!
Dat bedoel ik Het is al moeilijk genoeg om het allemaal uit elkaar te houden. Ik probeer het dan ook maar niet meer want wordt er alleen maar verward en nerveus van.......Wat zeggen ze bij jou daarover? Dat je er echt op moet letten? Of doe je dat gewoon voor jezelf? (even off topic Ytest, moet toch echt aan je nieuwe naam wennen hoor hahaha)
Ow is dat zo.. haha sorry! denk maar aan die ene die altijd over die ovutesten klaagt, dan weet je het zo ik heb btw 1 x rekbaar slijm gehad, ruim na mn ei .. toen gaf ik het ook op!
Ja had wel door wie je was/bent, maar moet er even aan wennen hahahahaha, zal aan mij liggen hoor...... Maar goed, weer on-topic............slijm waarnemen is gewoon moeilijk voor sommige. Ben ook blij dat mijn gyn me daar gewoon serieus in nam en me erbij geholpen heeft.
Ik hoop voor je dat het deze ronde een goede ronde voor je wordt meid!Er is niets zo lastig als dat gewispeltuur met de ovutesten. Je lichaam kan soms zo raar reageren! Succes met de wachtweken meid!
vruchtbaar slijm, heb ik echt altijd!! vandaar dat ik het raar vind het nu niet te hebben.. in het ziekenhuis vroegen ze er zelfs naar haha.. maar goed.. heb de inseminatie gehad dus kan er toch niks meer aan veranderen.
We gaan ervan uit dat het vruchtbaar slijm bij jou deze ronde is blijven zitten waar het eigenlijk hoort
hey hier nog nergens last van... voel niks.. wil ook niks voelen.. want maakt me alleen maar onzeker.. 22 augustus heb ik een gesprek in t ziekenhuis hoe we hierna verder gaan mocht ik niet zwanger zijn..dus eigenlijk die ochtend testen.. als ik durf.. als ik ga tellen mag ik eigenlijk pas 23 augustus testen... maar goed ik zie t dan wel weer..
de pregnyl is er ondertussen wel uit denk ik.. nog maar een heeel licht streepje.. Bekijk bijlage 268348