als je pregnyl spuit, dan spuit je het hcg hormoon dit is het zwangerschapshormoon. Als ik dan een zwangerschapstest doe slaat deze positief uit terwijl ik niet wanger ben.. Dus als dat hormoon nu uit mijn lijf is, en ik doe dan een zwangerschapstest dan weet ik zeker dat ik posi test vanuit mezelf.. en niet dat hormoon.. ik heb lh testen gedaan om te kijken in hoeverre de pregnyl uit mijn lichaam is.. en aan de streepjes te zien denk ik dat het wel bijna uit mijn lichaam is... dus dat is opzich wel goed.. nu wil ik graag zelf hcg aanmaken haha
ik blijf trouwens lichte streepjes houden op mijn ovutesten, betekend dit dat ik nog steeds wat pregnyl in mijn lichaam heb zitten? Bekijk bijlage 268495 de onderste is van vanmorgen
ovutesten geven vaak tijdens ongi nog een streep lh is vaak de hele cyclus in je bloed/urine en dan tijdens ei een piek
Oke thnx ik begrijp het! Ik heb ook standaard een streepje, dus een beetje LH.. de hele cyclus door.. dat is niets verkeerds denk ik
ik kom eventjes laten weten dat ik gister een negatieve test had..en dat mijn ongi er ook al aan zit te komen.. we gaan nu dus verder met poging 11 en deze keer met hormonen...
Misschien heb je deze vraag al een keer gehad of hebben jullie zelf besloten om zoveel iui's te doen.........maar heb je niet veel meer leed als je maar blijft doorgaan met iui? Wij hebben er 7 gehad. 4x in 2003 en 3keer in 2008 en na die 3x zijn we doorgegaan naar IVF. Zouden jullie niet liever jullie kansen met IVF proberen? Het lijkt me echt heel zwaar wat jullie nu doormaken! Sterkte en ik hoop dat het snel raak mag zijn!
we hebben al 2x icsi gehad.. met het zaad van mijn man.. dus we hebben sowieso nog maar 1 vergoede poging ivf/icsi over.. ik wil deze bewaren tot we echt niet meer kunnen. verder heb ik 7x iui in dusseldorf gehad zonder hormonen.. en ik wil graag iui met hormonen proberen. het is immers 1x gelukt om met iui zwanger te worden. maar wat ik wil lukt steeds niet.. ik wil hormonen-echo's- pregnyl-inseminatie.... maar t ziekenhuis werkt niet echt mee met wat IK wil... helaas...
Dikke knuffel meid Hoeveel kost het als je zelf icsi zou betalen? Niet dat ik vind dat je dit moet proberen, maar kben gewoon benieuwd. Hopelijk komen jullie nooit voor die beslissing te staan en krijgen jullie wat jullie verdienen door nu een stap verder te gaan met de hormonen.
Ziekenhuizen zijn echt niet normaal bezig!! Wij kunnen daar zeker over mee praten. Wat ik zeker ook heel raar vind is dat elk ziekenhuis zijn eigen plan mag trekken en helemaal niks doet met de wensen van de patient! Ik heb alle IUI's met hormonen+pregnyl en echo's gehad. Helaas was dat bij ons niet voldoende. Toen we voor de cryo-tp gingen wilde ik graag utro-bollen gebruiken en dit was niet nodig volgens het ziekenhuis. Toen ik uitlegde dat ik alles het zelfde wilde als bij mijn eerste TP, die succesvol was, kreeg ik zonder tegengas utro-bollen voorgeschreven. Ik blijf het krom vinden hoor! Maar ik duim voor je dat je krijgt waar je recht op hebt en IUI met hormonen en met pregnyl en echo's!!
mijn man is echt heel erg van t ''werk maar gewoon mee'' terwijl ik zoiets heb van ja maar als ik mijn woordje niet geef gebeurd er ook niks.. omdat ik de vorige cyclus mijn mond open getrokken heb kreeg ik een echo, en mocht ik bloedprikken.. had ik dat niet gedaan, was er ook niks gebeurd. ik ga voor nu mee met wat t ziekenhuis wil.. werkt t niet, dan wil ik dat ze een stapje verder gaan.