Ik ben zwanger en mijn ex heeft nog een ander meisje zwanger gemaakt.

Discussie in 'Alleen en zwanger' gestart door kimberly19, 15 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kimberly19

15 jul 2012
    21
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou ik wou dit ff ergens kwijt heb niet zoveel zin om met mensen in mn omgeving dr over te praten want dan krijg ik toch alleen reacties als wat een klootzak en wat erg voor je etc en dat weet ik..

Ik ben bijna 20 en 22 weken zwanger van mijn (sinds kort) ex,
    we waren 3 jaar samen hij is 26, hij wou altijd heel graag kinderen maar ik vond mezelf nog te jong.. Nou is het dus toch gebeurt en ik ben heel blij met mn baby en kan niet wachten tot hij er is en in het begin van de zwangerschap leek mijn ex (toen nog vriend) er ook heel blij mee te zijn. Nou na een tijdje kregen we dus ruzie omdat hij via via (zegt hij) zou hebben gehoord dat ik vreemd was gegaan, is niks van waar ook maar goed daar gaat t dus niet om en hij begon te zeggen dat hij niet wist of het kind van hem was etc. etc. omdat hij van mensen uit zn omgeving had gehoord dat ik dus een andere vriend zou hebben. Toen kreeg ik ineens een berichtje op fb van een of ander meisje die vroeg waarom ik mijn vriend belde en waarom we contact hadden.. dus ik reageerde natuurlijk van uhm waarom vraag je dat aan mij ik ben al 3 jaar met hem wie ben jij in hemelsnaam wij krijgen een kind samen ik was toen 14 weken zwanger...
    Dus toen zei ze van ja hoe bedoel je jullie zijn samen hij zei dat het uit was en wij zijn samen blabla. Dus ik hem bellen vragen waar dat over gaat hij vertelde mij dat ze loog.. Ik geloofde het omdat hij nog nooit eerder was vreemdgegaan (althans nu denk ik daar anders over maar toen dacht ik dat nog) duss ik liet het maar soort van los want ik had geen zin om me er elke keer druk om te maken. Toen hoorde ik ineens via andere mensen dat zij ook tegen hun had gezegd dat ze een relatie hadden etc. dus ik begon dr weer over enzo maar hij zwoor op onze relatie en ons kind dat het echt niet waar was.. duuuss ik geloofde het weer (ik weet het echt achterlijk) maarja ondertussen ging het nog steeds zo dat hij de ene keer heel erg blij was met de baby en de andere keer tegen me schreeuwde dat ik was vreemdgegaan en dat het niet zijn kind was maar daarna elke x weer sorry en ik wou het eigenlijk niet uitmaken want ik wou liever samen een gezin zijn en ik dacht dat t wel zou veranderen. Toen na een tijdje ging hij dus elke dag tegen me schreeuwen en ruzie zoeken etc. en als ik contact opnam met dat meisje om te vragen wat er nou was tussen ons zij ze van ja ik wil me er niet mee bemoeien praat maar met hem. Nou ik kreeg dus van niemand de waarheid te horen, na een tijdje hoorde ik dat ze tegen mensen zou hebben gezegd dat ze zwanger was en van mijn ex.. dus toen ik het aan hem vroeg ontkende hij het en zei hij dat t niet waar was en dat zei dat had gezegd om haar ex jaloers te maken enzo.. (tuurlijk geloofde ik het weer of nouja k weet niet of k het echt geloofde maar had eigenlijk geen zin om me er druk over te maken) dus ik liet het maar weer los, toen is hij naar dominicaanse republiek gegaan een paar weken geleden en zag ik ineens een foto op zn zusjes fb waar dat andere meisje dus op stond (was niet de bedoeling maar ik zag haar aan de zijkant) dus ik aan zn zusje vragen van hallo wat heeft hij gezegd wie zij is, toen heeft ze snel die foto verwijdert... dus ik hem bellen en vragen hallo wat is dit enzo weer ontkennen natuurlijk.. nou ik geloofde het niet meer(eindelijk) en raad s wat er gebeurde.. hij werd helemaal boos op MIJ mij uitschelden etc. zeggen dat ik had gelogen over dat het zijn kind is terwijl dat volgens hem niet zo is enzo dus tijdje niet meer gesproken, toen hoorde ik dat dat meisje dus WEL zwanger was, ze is nu 6 of 7 weken, ze wist dus al dat ik zwanger was en daarna is ze zwanger geworden dus volgens mij heeft ze t met opzet gedaan omdat ze denkt dat hij nu bij dr blijft, ze verteld ook al aan iedereen dat ze zwanger is en zet op fb dat ze gaan samenwonen enzo, nou we komen uit dezelfde stad dus iedereen vraagt mij dr nu over echt geweldig ik voel me echt zoooooo voor schut gezet en veraden en belachelijk en weet k veel wat allemaal, hij verteld dus blijkbaar aan mensen dat ik lieg over de vader van mijn kind en ondertussen loopt zij leuk aan iedereen te vertellen dat ze 6 weken zwanger is en helemaal blij te doen etc. ik denk ook dat zij aan hem heeft verteld dat ik ben vreemdgegaan want hij heeft het (zogenaamd) gehoord van de vriend van een vriendin van haar.. Niet dat het wat uitmaakt dat zij dat tegen hem heeft gezegd trouwens hij heeft dit zelf gedaan en ik geef hem er de schuld van, en van haar vind ik het ook belachelijk dat ze vreemdgaat met een man terwijl ze WEET dat zn vriendin zwanger is en dat ze dan ook nog zelf zwanger gaat worden. En owja ik ken hem dus al 3 jaar, haar kent hij 3 of 4 maanden nu ;) nou dat was het ik moest het ff ergens neerzetten

2. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    pfff wat een heftig iets, het eerste wat ik mij bedenk is hij is het niet waard, jou tijd niet jou geduld niet en jou liefde niet, ik zou doen alsof het me niets kan schelen ook al is dat natuurlijk wel zo maar zou ik nooit laten merken, nadat de kleine is geboren sleep je hem voor de rechter voor allimentatie en verder zoekt hij het maar uit, hij komt op mij erg kinderachtig over een echte man zal die nooit worden, dus laat hij lekker bij die zogenaamde meid blijven die komt zichzelf ook nog wel tegen hoor ;)

sterkte meid en geloof me je bent meer waard;);)

3. me83

me83 Niet meer actief

jeetje wat een heftig verhaal zeg! lijkt me beter als je wat afstand neemt.. als hij al zo moeilijk doet over wie nou de vader van jou kindje is(waar hij zelf bij was) is hij het miss niet eens waard!

weet niet of je al toestemming hebt gegeven voor erkenning? zoniet dan zou ik dat zo laten ,dan maakt hij ook geen aanspraak op jullie kindje als hij ineens weer wel contact gaat zoeken als je bevallen bent..laat je huisarts/verloskundige helpen met wat je het beste kunt doen want je zal er hoogstwaarschijnlijk alleen voor op draaien..

veel sterkte meis en geniet van je zwangerschap!

4. Crazy angel

Crazy angel Bekend lid

13 jan 2008
    794
    0
    0
    ooo mijn grootste nachtmerrie maak jij nu mee.. heb hier ook een topic. ik denk er soms ook over na, die van mij is namelijk ook niet altijd eerlijk tegen me.

ik zou gewoon hem HELEMAAL links laten liggen. maar dan ook compleet.
    en leef je eigen leven meisje. denk niet meer aan hem of aan haar, zoek naar afleiding en ga leuke dingen doen

veel sterkte

5. kimberly19

15 jul 2012
    21
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie advies enzo..
    Ja t is inderdaad super moeilijk ik vind het gewoon zo oneerlijk ook, ik ben 3 jaar met hem geweest en heel veel samen meegemaakt en nog steeds heb k hem nooit laten vallen en nu voel k me gewoon zo veraden. En hij kent haar pas 3 maanden maar wat zei zegt gelooft hij wel terwijl ik hem 3 jaar ken en nog nooit vreemdgegaan of gelogen of wat dan ook :S maarja ik weet dat k het moet loslaten enzo.

En nee heb gelukkig geen toestemming gegeven voor erkenning, in het begin zou ik dat wel hebben gedaan maar toen zei hij ineens dat hij niet meer zeker wist of het wel of niet zijn kind was dus wou hij wachten ofzo maarja ik ga hem ook niet laten erkennen.

6. Crazy angel

Crazy angel Bekend lid

13 jan 2008
    794
    0
    0
    sommige mannen.... als je behoefte hebt aan steun, of wil je je verhaal kwijt aan iemand. of gewoon kletsen, je kan me gewoon een berichtje sturen hoor

7. lies276

lies276 Niet meer actief

ik denk dat de relatie hoe dan ook kansloos is. over en weer wordt elkaar verweten dat de ander vreemdgaat.
    volgens mij hoort bij een goede basis voor een relatie: vertrouwen!
    dat is er duidelijk niet en nu zijn er ook nog eens twee ongeboren kindjes in het spel.
    ik zou zeggen: neem je eigen verantwoording en ga voor je kindje en laat die loser en zijn evt. nieuwe vriendin in hun sopje gaar koken!

helaas wel weer een kindje die hier de dupe van is...........:(

8. kimberly19

15 jul 2012
    21
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik wil ook echt niet meer terug bij hem dat nooit ;)
    En ja dat ga ik ook zoiezo doen gelukkig steunt mn moeder me ook mja wou het gewoon ergens kwijt.. En vind het gewoon erg dat mijn kindje nu gaat opgroeien zonder zn vader terwijl dat andere kindje waarschijnlijk wel met zn vader opgroeit.

9. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Wat een ....... Ik kan niet anders zeggen dan laat je niet gek maken en ga voor jezelf en je wonder in jouw buik. Denk overigens niet dat dat andere kindje met vader op zal groeien. Mocht ze al zwanger zijn en ze er niet over liegen. Is het geen goede basis van een relatie en om na 3 maanden al 6 weken zwanger te zijn zegt toch al genoeg. Ik vrees dat er twee of Horn wel meer kindjes de dupe zijn...of zullen worden. Jouw ex is bezig een flik zooitje van zijn leven te maken. Wat zeggen zijn ouders er eigenlijk van?

10. kimberly19

15 jul 2012
    21
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja denk wel dat ze echt zwanger is want ze heeft t aan iedereen verteld ook haar ouders..
    Ik dacht echt dat ik hem beter kende dan dit maar liefde maakt wel blind want als ik nu kijk denk ik achteraf ook ja je had al lang bij hem moeten weggaan. En zijn ouders, zijn moeder woont in dominicaanse republiek die heb ik al een tijdje niet gesproken en zijn vader kent hij niet. De rest van zn familie die k wel spreek staat gelukkig wel aan mijn kant.

11. lies276

lies276 Niet meer actief

fijn dat je steun hebt van je moeder!
    natuurlijk is het erg dat dit kindje zonder zijn/haar vader op moet groeien, maar je kunt niet in de toekomst kijken (wie weet wordt hij ooit nog een verantwoordelijke vent en gaat zijn vaderrol met glans vervullen!).
    voor dit moment kun je hem beter kwijt dan rijk zijn!
    sterkte!

12. Yasminaa

Yasminaa Bekend lid

8 mei 2010
    717
    0
    0
    Ohh je wilt toch niet je energie verspillen aan schaamte, en verschut voelen gek!?
    Ik begrijp je volkomen hoor..maar jij weet de waarheid en je ziet wat voor kansloos kinderachtige gozer het is, dus waarom jezelf kapot maken!
    Je verdient beter! Draai de knopje naar Gelukkigheid en ga met mensen om die jou WEL steunen!!
    Volgende keer als mensen zo nieuwsgierig vragen stellen geef ze gewoon lekker een glimlach en maak je niet druk!

13. kimberly19

15 jul 2012
    21
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja ik verwacht het niet maar voor de rest heb je gelijk.
    Bedankt!

14. kimberly19

15 jul 2012
    21
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee wil ik niet maar was het maar zo makkelijk haha.
    Ik probeer t wel en t gaat ook wel goed voor mn gevoel maar als ik dan weer iets hoor van iemand dan voel ik me weer kut dr over.

15. TiTaRa

TiTaRa Fanatiek lid

25 aug 2008
    1.016
    0
    0
    Interieurverzorgster (mooie naam voor poetsvrouw)
    Lanaken (Rekem)
    wow!!! wat een heftige bedoeling seg...Wat een dikke kl**t is mij dat toch wel...zo met mensen zijn gevoelens spelen en dan dat wijf nog...Wat een respect!! Ik hoop dat ze samen zeeeeer 'ongelukkig' worden alhoewel je het babytje niet kan kwalijk nemen zo'n achterlijke ouders te hebben.

Maar gelukkig heb je toch ingezien wat voor iemand je ex is en dan kan je je nu volledig focussen op je eigen kindje en laat hem maar met zijn madam rondparaderen in het dorp...Jij weet de waarheid en die komt sowieso ooit aan het licht!

16. nena88

nena88 Bekend lid

12 nov 2011
    679
    0
    0
    NULL
    NULL
    wat een oetlul zeg. nu kan ik wel bevestigen dat sommige mannen een beetje *gek* worden als ze vader worden. dat ze ineens twijfelen of de beeb wel van hen is enzo. ik probeer echt niet zijn gedrag goed te praten hoor want wat hij heeft gedaan kan gewoon niet. onzekerheid oke dat gebeurt wel vaker mij zo te horen heeft hij eerst jouw leven helemaal zuur gemaakt terwijl je zwanger bent en daarna iemand anders bezwangerd. Gatver. Ik zou tegen hem zeggen dat het in ieder geval niet aan hem te danken is dat ie een gezond kindje krijgt. hij had je wel een miskraam kunnen bezorgen! Wees blij met het mooie wonder in je buik en ga ver weg van hem. Desnoods verhuis je naar een andere omgeving, wat een oetlul. Sterkte meid...

17. Silinde

Silinde Fanatiek lid

8 dec 2011
    1.385
    29
    48
    NULL
    Bij mijn mannen
    Zou het ook niet kunnen dat hij zegt dat jouw kind van een ander is omdat hij hoopt dat je gaat zeggen dat dit inderdaad het geval is? Dan kan hij met een schoon geweten zijn nieuwe relatie in want hij heeft zijn kind niet verlaten...

18. Silinde

Silinde Fanatiek lid

8 dec 2011
    1.385
    29
    48
    NULL
    Bij mijn mannen
    P.S.: Je zou het spelletje ook een beetje grof kunnen spelen en roddels laten rondgaan dat hààr kind van een ander is, als je vermoedt dat zij deze roddels over jou gestart is. Iets zeggen tegen een gemeenschappelijke vriend in de zin van "ach nee, je bedoelt zeker X want zij is zijn vriendin die vreemdgegaan is" o.i.d. Ik zou er ook niet automatisch van uitgaan dat haar kind ook zijn kind is, gezien het soort roddels dat er zijn. En dan is het aan hem om uit te zoeken 1) wat ervan waar is en 2) wat hij verder wil doen (en natuurlijk of degene waarmee hij verder wilt, hem nog wilt daarna).

19. kimberly19

15 jul 2012
    21
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja kan heel goed dat hij het daarom doet, is ook echt iets voor hem.
    Hij had ook tegen mij gezegd dat zijn neef tegen hem had gezegd dat ik vreemd ging en toen ik het aan zn neef vroeg zei hij dat daar helemaal niks van waar was en dat hij mij juist een heel leuk meisje vond enzo.. Hij liegt alles bij elkaar. Maarja ik vraag me zelf ook af of haar kind wel zijn kind is maar ik heb eigenlijk geen zin om dr over te praten met mensen want dan krijg je weer dat ze gaan zeggen dat ik wil stoken, ik ga in ieder geval heeeel hard lachen als straks blijkt dat haar kind niet van hem is. ;)

20. kimberly19

15 jul 2012
    21
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja in het begin snapte ik het nog wel s als die zo deed omdat mannen natuurlijk niet gelijk zo een band hebben met de baby, maar wat hij nu heeft gedaan vind ik daar niks mee te maken hebben en inderdaad gelukkig is alles goed met mn baby anders zou ik echt zijn leven ook zuur hebben gemaakt, zoiezo kan ik dit wat hij heeft gedaan nooit meer vergeten en/of vergeven maar ik laat het nu wel los want ik vind mn baby veel belangrijker dan druk maken om zo iemand als hem. Thanks :)

Deel Deze Pagina