Hoi Hoi! Ik heb gisteren een Pacco plus medium voor mijn zoontje van bijna 10 weken besteld. Het is wat laat met beginnen, maar we mochten het eigenlijk nog niet gebruiken totdat we weten of zijn heupjes ok zijn. (laatste 3 maand even in stuit gelegen) Maar we zitten al 9 weken met onze handen in het haar waarom hij zo vreselijk onrustig is en huilt/krijst etc en hebben al vanalles geprobeerd(ook med. voor verborgen reflux, maar alweer mee gestopt) al meerdere keren bij huisarts geweest etc. Maar hij is overdag niet in slaap te krijgen in zijn bedje en s`nachts na de laatste voeding tussen 22:00 - 23:00 word hij altijd na 2 of 3 uur weer wakker en maait vreselijk met zijn armen en maakt zichzelf wakker....dus kan ik er om de paar minuten uit om zijn armpjes stevig vast te houden en speentje terug te doen. Uiteindelijk na een uur rommelen neem ik hem maar weer bij me in bed....... Sorry voor de lange uitleg...maar als ikde laatste avondfles geef heb ik hem altijd al in zijn winterslaapzak liggen..en slaapt hij als de fles bijna op is en leg ik hem een dik half uur later in bed(slapend) Maar als ik hem dan in de bakerdoek moet leggen ben ik bang dat hij van het `gepier` wakker zal worden....iemand ervaringen/tips?
Wij hebben onze vent ook lang ingebakerd gehad in de pacco doeken. Maar hij werd er niet wakker van hoor. Op een gegeven moment wordt je er handig in en zit hij in enkele seconden in de doeken. Als je effect wil hebben dan zul je het toch alle slaapjes moeten doen...
Mijn zoontje slaapt nog in een puckababy, en de laatste fles geef ik gewoon zonder hem uit de puckababy te halen. Kleine man op schoot, fles erin en als die op is leg ik hem zo weer terug in zijn bedje
Ik haalde mijn dochter voor de laatste fles ook niet uit de bakerdoek. Hooguit deed ik de armpjes alleen los en bleef het gedeelte wat over de buik gaat zitten.
Ons zoontje doen we bij de laatste voeding eerst in de pacco en krijgt dan zijn flesje. Als hij 's nachts wakker wordt laten we hem in de pacco en krijgt hij weer een flesje. Verschonen doen we dan niet als hij geen volle luier heeft.