Hoi allemaal, Ik heb een vraag! In juni dit jaar ben ik geopeerd aan een bbz. Daarna is mijn menstruatie moeilijk opgang gekomen. Nu heb ik de laatste 3 maanden een cyclus van 35 dagen op de dag af. Ik ben deze maand op 14 oktober ongi geworden en verwacht ik nu dus pas weer op 17 november mijn volgende ongi (of eigenlijk niet natuurlijk) maar goed nu heb ik dus erg rekbaar slijm wel zo een drie cm kan ik het uitrekken en het is wit (sorry voor de details). Is dit nu vruchtbaar slijm? Want volgens de calculator is volgende week mijn eisprong ergens. Ik doe ook aan tempraturen maar die is nog niet aan het stijgen. Ik vroeg me dus af of dit vruchtbaar slijm is? Alvast bedankt voor jullie reacties. Liefs
het lijkt wel zo dat jet vruchtbaar slijm is. maar raar dat je temp niet hoger gaat. ik zou zeggen lekker klussen om de dag ( of iedere dag) en blijven tempen en je slijm in de gaten houden. ik hoop dat het lukt meid!!! succes
Meestal heb je een paar dagen voor je ovulatie ook rekbaar slijm heb ik ook gehad dus dat wordt klussen aankomende anderhalve week