bloeddruk moet volgens de medische standaard onder 140 en onder de 90 zijn. ik zou bij ongerustheid en je niet lekker voelen zeker bellen. beter te vaak dan 1 keer te weinig.
Dames dank jullie wel. Voel me vandaag wat beter, bloeddruk is nu weer redelijk stabiel en geen hoofdpijn meer. Ik doe vandaag lekker rustig aan en geef het zowiezo bij de volgende controle, maar ben voor nu wel gerustgesteld.
Even een kleine update, vandaag gaat het namelijk weer minder. Bloeddruk wel stabiel, iets verhoogd 136/83, misselijk, hoofdpijn en een futloos gevoel, ben niet vooruit te branden en heb daarnaast nog last van m'n bekken wat doortrekt van mn billen tot m'n nek, blegh. Morgenvroeg dus toch de gynaecoloog maar bellen.
Ik zou ook idd morgen even bellen en overleggen Voor een gewone bloeddruk zit je de hele tijd goed. Maar als je zwanger bent is je bloeddruk te hoog. of iig je onderdruk. Ik heb nu vaak een onderdruk tussen 50 en 60 en dit was prima.
Dat wist ik helemaal niet, heb normaal ook m'n onderdruk zo rond de 60-70 en dacht dat ik gewoon een lage bloeddruk had