Ik ben net bij de VK geweest. Zoals jullie zien ben ik 38 weken zwanger. Mijn buik is echter behoorlijk groot voor mijn verdere postuur (tenger) en ligt behoorlijk voor in groei (ruim 3 weken). Mijn vorige kindje is met bijna 42 weken geboren en ook nu is er nog niets in zicht wat op een bevalling lijkt. Het kindje is nog geen mm ingedaald. De VK vroeg of ik het ok vond om rond 40 weken te gaan strippen, aangezien die buik alleen maar groter wordt. Ik wil eigenlijk de natuur z'n gang laten gaan en gewoon afwachten, al doet het verrekte pijn. Wat is wijsheid? 8-[
ik zou dan willen weten wat de reden van de VK is om te gaan strippen en van daaruit een keuze maken. Als het van belang is vor je kindje bijvoorbeeld dan denk je er miss anders over dan als ze het alleen voor jou gemak wil doen. succes iig
Die keus moet je echt zelf maken maar...als ik je zo hoor...misschien toch strippen overwegen. Als je beeb er echt niet klaar voor is denk ik niet dat strippen werkt. Maar ben geen vk natuurlijk. Succes met je beslissing. Je kan dit besluit ook volgende week nog nemen toch, denk er gewoon nog goed over na. Liefs Elmo