Ziek?

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Anais, 28 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    Hè bah voel me slecht zeg!
    Zit thuis met lumbago en sinds gisteren moet ik de hele tijd naar de wc. Ik krijg vreselijke darmkrampen elke keer. Heb geen diarree ofzo maar moet toch vaak gaan. Komt erbij dat ik het warm heb en aanvoel en mijn hart 120 per min gaat als ik ineens een duizeling krijg(gewoon is ie nu 95)
    Heb het gevoel alsof de zwaartekracht heel hard op me duwt en als ik sta dan krijg ik duizeligen en word ik misselijk.
    Ben nu 19 weken bijna,is dit buikgriep? Koorts kan ik niet nemen want ben de thermometer kwijt :)
    Kan dit trouwens kwaad voor de kleine want heb wel veel last van krampen aan de baarmoeder(ken het verschil tussen darmen baarmoeder krampen wel)

Groetjes

2. jipje

jipje Fanatiek lid

9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    He bah, wat rot dat je je zo voelt! Kan idd een buikgriep zijn.
    Ik heb in mijn zwangerschap een keer het noro virus gehad, nou echt geen pretje!! spoot ook langs alle kanten eruit :p Zowel huisarts als verloskundige hebben me verteld dat dit geen kwaad kon voor het kindje..
    Die krampen in je baarmoeder kan ook zijn omdat je nu vaak naar de wc moet dat je spieren wat moeilijk gaan doen of je baarmoeder wat prikkelen, maar kan verder geen kwaad hoor..
    En als je het niet vertrouwd (ik ben ook geen arts) gewoon ff bellen.

Deel Deze Pagina