Wat te doen?!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door JimmyChoo, 28 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SabHout

SabHout Niet meer actief

Allereerst...gefeliciteerd! Nog een tip: af en toe van glas wisselen met je vent. Dan zuipt hij gewoon voor twee hihihi. Niemand die dat door heeft hoor. Helemaal niet als iedereen euforisch is door de overwinning...
    Tja ik zou mn ouders wel meteen inlichten om het te delen (ook als het mis gaat) maar dat is persoonlijk natuurlijk.
    Succes meis!

2. JimmyChoo

JimmyChoo Actief lid

7 feb 2014
    255
    0
    16
    Thx!

Ik weet dat m'n moeder het heeeeeelemaal geweldig gaat vinden. Daarom wil ik liever eventjes wachten. 2-3 weken is toch erg kort nog..

3. linnie88

linnie88 Actief lid

6 aug 2013
    223
    10
    18
    kun je niet in je tas 0% mnm en als je naar het toilet gaat het glas met alcohol leeg kiepen en die van 0% inschenken? Dan neem je die gewoon mee in een plastic flesje, zit je ook niet met de doppen te klooien? :)

4. JimmyChoo

JimmyChoo Actief lid

7 feb 2014
    255
    0
    16
    Ja ik doe die blikjes in m'n tennistas en die leg ik in het kleedhok.. Daar ga ik normaal gesproken toch ieder half uur mn haar checken hahah.

5. marchatjhe

14 apr 2014
    96
    1
    6
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd, geniet van je zwangerschap.

Tip: Wat je ook kan doen is een flesje bier pakken, naar de wc gaan leeg gieten en met water vullen.
    Dan kan je gewoon uit de fles drinken en hoef je ook geen dorst te leiden.
    Af en toe ruilen van fles, zodat mensen jou een nieuwe zien bestellen of pakken.

Succes en maak er een leuke avond van zaterdag.

6. JimmyChoo

JimmyChoo Actief lid

7 feb 2014
    255
    0
    16
    Bedankt!!

Met water vullen is ook goed idee idd! Vaak doen ze flensje wel al in het glas bij het bestellen. Wordt spannend. Zal zondag laten weten hoe het gegaan is ;)

7. JimmyChoo

JimmyChoo Actief lid

7 feb 2014
    255
    0
    16
    Het loopt gesmeerd :D we zijn kampioen geworden! En ik heb al 1 glas champagne "genipt" en 4 glazen bier (0%) grhad. Geen hond die het opvalt!!!

8. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.302
    395
    83
    Gefeliciteerd!!! en gelukkig valt het niet op ! :D

9. DSM

DSM Bekend lid

17 mei 2013
    730
    2
    18
    Proficiat!! En goed opgelost zo!

10. SabHout

SabHout Niet meer actief

Hahaha. Leuk om te horen dat het goed is gegaan!

11. pippeke

pippeke Niet meer actief

ergens snap ik dit wel. maar aan de andere kant. stel het gaat mis, mag dit dan niemand weten? is dat een taboe? wil je dan niet juist gesteund worden door je ouders?

misschien makkelijk praten vanuit mij. met al mn ziekenhuisbezoeken en meedelevende mensen die graag aanhoren hoe het gaat en waar ik zit in mn cyclus

12. JimmyChoo

JimmyChoo Actief lid

7 feb 2014
    255
    0
    16
    Natuurlijk is het geen taboe. Maar ik zou het vreselijk vinden om tegen m'n ouders te vertellen dat ze opa en oma worden om erna te moeten vertellen van niet. Dan word ik in dezen het liefst gesteund door alleen m'n vriend.

En dit is nog allemaal zo nieuw voor ons. Het moet eerst nog eens bij onszelf doordringen dat we echt een kleintje krijgen. En wie weet vertellen we het onze ouders wel al volgende week. Weet het allemaal nog niet zo goed.

Deel Deze Pagina