Hoe lang duurt 26 weken sprong?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Sally05, 14 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sally05

Sally05 Actief lid

15 mrt 2013
    232
    0
    16
    Limburg
    Weer even een sprongenvraag.
    De 19-wekensprong was hier best wel heftig.
    Maar de 26-wekensprong leek volledig aan mijn kleine mannetje voorbij te gaan. Leek....;)
    Want precies 26 weken na de uitgerekende datum (zaterdag jl) zijn de slapeloze nachten weer hot item.
    Sliep hij sinds een maand weer heerlijk het klokje rond en vorige week zelfs overdag ook uitzonderlijk veel, sinds zaterdag slaapt hij en heel onrustig (woelen) en wilt hij weer nachtvoeding.:$
    Uiteraard doe ik dit met alle liefde van de wereld.:p

Maar ik vind het wel gek dat hij pas zo laat last krijgt van zijn sprongetje. Dus ik vroeg me af hoe lang dit kan aanhouden?

Zijn vorige sprongetjes klopten qua tijdschema tot op de dag, hihi.
    Overdag wilt hij trouwens ook nauwelijks slapen, hij heeft het veel te druk met proberen te kruipen. Maar gelukkig is hij harstikke vrolijk.

2. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Volgens de app van oei ik groei ligt het hoogte punt van die sprong, donderwolk, bij 26 weken. Dus zou goed kunnen. Scheelt dat de sprong volgens de app met 26,5 week weer voorbij is. Maar ja geeft natuurlijk geen garantie;)!

3. Lichtroze

Lichtroze Bekend lid

22 apr 2014
    568
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier duurde de sprong ongeveer twee weken. Ik vond het een heftige!

4. Sally05

Sally05 Actief lid

15 mrt 2013
    232
    0
    16
    Limburg
    Thx voor de reacties. Tot nu toe valt de sprong wel mee. Overdag is hij lekker vrolijk. Het is echt alleen dat hij 's nachts weer aan het spoken is en opeens weer veel meer voeding vraagt.
    Omdat de 19-wekensprong zo heftig was hoop ik maar dat het hierbij blijft :D

Deel Deze Pagina