testen zeggen positief, maar ben zo bang dat het weer mis gaat.

Discussion in 'Zwangerschap' started by demie, Sep 9, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. demie

demie Bekend lid

May 17, 2014
    931
    0
    16
    Hey ladies

Vorige week helemaal blij dat ik een positieve test in handen had. Ik kreeg al een beetje gevoelige borsten.

Maar daarna ging het weer over. En nu heb ik helemaal nergens last van.

De vorige keer stopte het in deze weken met groeien. Daar kwamen we pas achter met de eerste echo. Maar had toen wel heel veel klachten. Zelfs na de curretage nog een tijdje.
    Echt een cup maat groter. En de hele tijd misselijk en heel goed ruiken.

Heb gister voor de zekerheid nog maar een keer getest
    Gelukkig hartstikke positief, maar het blijft knagen.

2. lovemy2kids

lovemy2kids Fanatiek lid

Nov 3, 2010
    2,458
    1,407
    113
    Ben 4x zwanger geweest en heb alleen last gehad van gevoelige en grotere borsten bij mijn 3de zwangerschap en dat werd uiteindelijk een miskraam!

Bij mijn andere zwangerschappen heb ik helemaal nergens last van gehad, geen klachten!

Dus kan ook een goed teken zijn...
    Snap je onzekerheid, maar heb vertrouwen in je lichaam..
    niet iedereen die zwanger is heeft last van kwaaltjes e.d. Het is geen vereiste voor een goede zwangerschap

3. Drieka

Drieka Niet meer actief

Ik heb de eerste weken helemaal nergens last van gehad! Dat begon echt pas in de 7de week en toen helaas ook goed :(

Kwaaltjes zeggen helemaal niks maar ik begrijp je angst zeker wel, je kan altijd de VK bellen en vragen om een vroege echo?

4. demie

demie Bekend lid

May 17, 2014
    931
    0
    16
    Dank jullie wel dames. Jullie verhalen stellen me wel een beetje gerust.
    Wel vervelend drieka dat je er na de 7 de week zoveel last van had. Is dat nu al wat beter?

Ik heb de 23ste mijn eerste echo gepland bij de gynaecoloog. Vind het wel super spannend.

Moet ik dan eigenlijk ook nog de verloskundige bellen of hoeft dat niet als je naar de gynaecoloog gaat.

Share This Page