hoi dames, gisteren is moeders voor moeders bij mij geweest hebben een test gedaan, maar ben nog erg pril zwanger. Dus streepje was licht maar wel heel duidelijk De dame van mvm gaf me nog een andere test van hun die ik volgende week kan doen, ze zei dat staat leuker een dikke streep in het doosje. Maar nu ben ik vergeten te vragen hoeveel urine ik mag gebruiken om op de test te druppelen, weet iemand dat toevallig?
Beste 15augustus, Je kan hiervoor, net zoals bij de kruidvat-testen, twee of drie druppeltjes gebruiken. Als het goed is, zit er ook een heel klein pipetje bij. Liefs!
Dankjewel Zie dat jij ook mee doet aan mvm, wanneer of hoever heb jij de mvm test gedaan en was hij bij jou knal positief?
Ik ben nu 2 weken bijna bezig voor moeders voor moeders... was dus toen een week of 5 dit is mijn test heb jij ook een foto van de jouwe ?
Hier met 4 weken en 2 dagen een mvm test en knal positief. Je mag er 3 druppels op doen, staat ook op de verpakking zei ze . Ze testen tevens vanaf 25 mlu, heb alles gevraagd hahahaha.
Precies ze hebben veel meer hcg nodig. Vandaar dat ze meestal pas bij 6 weken beginnen zodat je genoeg hcg produceert Dus niet schrikken als de test licht is. Ps; volgens mij weten de dames van mvm het zelf niet eens alfijd...
Is onzin! Op de verpakking staat namelijk vanaf 25 mlu (heeft ze laten zien) en zelfs het hoofdkantoor van mvm zegt dat ze gewoon vanaf 25 testen! Heb zelfs nog een sms van m'n consulente. Als je op de testen zelf zoekt zie je ook dat er staat vanaf 25 mlu. Niks vanaf 500. Sterker nog, hoe kan jouw hcg met 4+2 al ruim 500 zijn, is het pas met 5/6 weken. M'n hcg is geprikt en was 242 die dag, dus dat ze vanaf 500 reageren is klinklare onzin . Dan had de mijne knal negatief moeten zijn ipv knal positief lol
Ps er is al een topic over mvm testen, als men wil gaan vergelijken, kan men zich daar voegen om testen ed te vergelijken . http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/525718-moeders-voor-moeders-testen.html