Ik wil hem! 😁 Ik kan het me niet meer herinneren wanneer ik hem bij mijn zoon kreeg! Wanneer kan ik hem verwachten?!
Hier begon het zich te ontwikkelen bij 18 weken, alleen onder de navel (ook nog scheef *zucht*) Sinds 2 weken een heel minuscuul streepje boven m'n navel
Bij de eerste volgens mij vanaf de 30 weken. En bij de 2e eerder. Maar ik weet het niet meer precies. Na de 2e is hij nooit echt helemaal weg gegaan, dus als je goed kijkt zie je hem nog zitten. Ik ben benieuwd wanneer hij nu weer duidelijker wordt.
Eerste zwangerschap al met een week of 15 zichtbaar en tijdens mn laatste zwangerschap pas rond de 30 weken zichtbaar. Nu nog steeds een duidelijke streep zichtbaar( vier weken geleden bevallen)
Hier pas na week 30 lichtjes zichtbaar en paar weken later iets donkerder...maar mijn streep is sowieso erg licht van kleur.
Ik weet niet meer wanneer ik hem bij de eerste kreeg, maar heb hem nu ook nog niet. Hoef hem ook niet persee te hebben
Van mijn vorige zwangerschap weet ik niet meer wanneer de streep verscheen. Wel dat ie na mijn zwangerschap nog heel lang is gebleven. Nu heb ik 'm nog niet...
geen idee wanneer ik hem kreeg. maar je mag de mijne wel hebben hoor! dl is 7 weken en hij zit er nog.. ach gaat vanzelf wel weer weg?