Wat te doen!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Lovelittlebaby, 7 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

En toen sloeg je hem met een koekenpan en zei je dat als hij nog een keer zo dramt je harder slaat? ;) Nee serieus, van mij mag je. Irritant zoals hij doet zeg!

2. Inky85

Inky85 Bekend lid

3 feb 2014
    571
    3
    18

3. Lovelittlebaby

Lovelittlebaby Actief lid

7 sep 2015
    130
    0
    0
    stagiaire in de zorg

4. RachelleNM

RachelleNM Fanatiek lid

19 aug 2015
    3.329
    2.135
    113
    Vrouw
    Jee, wat een lastige situatie zeg. Vl en ik zijn vorig jaar gestopt met roken en daar ben ik nu erg blij mee!

Inmiddels heb ik geleerd om voor mezelf op te komen, vooral richting mijn sf toe. Als ik iets niet wil eten/drinken/doen/vul zelf maar in, dan doe ik het ook niet. Dan vinden ze me maar een zeikwijf, ik heb een heel lief, klein, schattig en volmaakt baby'tje in mijn buik en die wil ik niet verpesten!

Erg jammer dat je vriend boos reageerde. Is hij daadwerkelijk gestopt met roken?
    Wat iemand hierboven al zei: ik zou een anonieme melding maken bij jeugdzorg. Dit kan echt niet! Dan maar ruzie, het gaat om het welzijn van die kindjes!

Persoonlijk zou ik daar dus absoluut niet meer heen gaan. Ze kunnen wel jouw kant op komen, maar dan is het dus duidelijk jouw huis, jouw regels!

5. Joppie1

Joppie1 Niet meer actief

Mss dat een melding maken ruzie oplevert. Maar wat heb je te verliezen? Klinkt niet echt als een aanwinst voor jou en je kind, deze familie. Twee vliegen in één klap!

6. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Ik leg nu de link tussen dit berichtje en het berichtje dat je net geplaatst hebt... In dit berichtje zet je je vriend neer als een heel realistisch, weldenkend persoon. Dat zijn familie niet helemaal goed is (understatement) maar als ik je andere berichtje zie, denk ik: hij is net zo gek. Ik ben geschokt dat jullie in deze situatie aan een kind zijn begonnen, al hoort dit eigenlijk in je andere topic thuis (geen inkomen, zoveel ruzie, jij HG, hij torenhoge schuld, constant ruzie) ik bedoel, serieus?? Ik krijg er echt buikpijn van als ik dan aan zo'n lief onschuldig babytje denk die in deze situatie geboren gaat worden :( En dat heb ik niet snel, maar of dit goed gaat komen, daar heb ik echt een hard hoofd in. Zoek hulp!!!

7. Draaikont

Draaikont Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.576
    907
    113

Ik ben het helemaal met je eens en legde deze link ook net!

8. Draaikont

Draaikont Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.576
    907
    113

Oeps dubbel bericht!

Deel Deze Pagina