Hey meiden. Ik voel me niet zo happy op het moment. Ik ben nu 13+1 weken en heb sinds gisteren al last van harde buiken Juist omdat ik gisteravond daardoor pijn in me buik had ben ik vandaag van school thuis gebleven en heb me dochter naar school gebracht, boodschapjes gehaald, honden uitgelaten en dr weer opgehaald van de opvang. Verder helemaal niks en lekker bank gehangen. Maar net weer ik ga ff wat beter op de bank zetten en ja hoor helemaal keihard en voeld echt niet fijn. Ga morgen ff vk bellen want vind dit wel erg vroeg en vaak. Heb het vandaag al 6x gehad
Goed dat je wat extra rust hebt ingepland. Ben benieuwd wat de vk zegt want lijkt me idd niet de bedoeling... Sterkte!
Nee ik denk het zelf ook niet. Ik heb bij beide zwangerschappen hiervoor er ook last van gehad maar ze vonden het niet erg maar vind het nu wel erg vroeg Durf nu bijna niks meer te doen, hoop niet dat het zo erg en vervelend tot bijna pijnlijk blijft Dankjewel meid!
en toch hoort het erbij het is je derde zwangerschap dus je lichaam weet inmiddels wat het doen moet, hierdoor krijg je sneller en vaker last van kwaaltjes, ik heb zelfs met gevoelsmatige weeen in het ziekenhuis gezeten rond 16 weken (gelukkig geen echte weeen) maar kun je nagaan hoe heftig goed naar je lichaam luisteren, maar gelukkig kunnen de harde buiken geen kwaad zolang er geen regelmaat in komt, warme kruik of warme melk wil ook nog weleens helpen.
Ik had ze bij de derde ook zo vroeg. Had het bij mijn vorige ook vroeg en véél (gevoelige baarmoeder)
Oke naja klinkt iig wat geruststellender maar voel me toch niet fijn. Ben weer als de dood dat ik me kindje kan laten cremeren. Me buik is nu niet meer hard, was die 10min geleden nog wel maar hij is behoorlijk aan het nakrampen. Gistermiddag ook helemaal benauwd en kortademig met een harde pens
Hoi, vervelend he! Ik had het rond jouw termijn ook. Soms wel meer dan 10 per uur. Toch was het maar tijdelijk (week of 3/4). Ik heb ze ruim 10 weken niet gehad en nu begint het zo nu en dan weer. Hoop voor jou dat het ook maar tijdelijk is! Sterkte.
Ik word er niet goed van zeg. Net alleen tijdens de honden uitlaten al last van krampen en opzetten. Als ie even trok en als ik hun namen riep. Gister was er ook een hond in me geknald omdat ie me hondje aanvloog dus ik vloog ertussen. Dat zal er miss ook wel mee te maken hebben. Maar weer krampen, opzetten en benauwd Ga zo toch maar even bellen