Morgen eerste echo met gebruik van clomid (1e ronde!)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door tinkertje, 23 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tinkertje

tinkertje Fanatiek lid

19 dec 2014
    1.089
    13
    38
    #1 tinkertje, 23 mrt 2016
    Laatst bewerkt: 23 mrt 2016
    Heee dames!

Ik ben deze cyclus begonnen met Clomid dag 3 t/m 7 geslikt, morgen dag 10 dus afspraak bij de gyn!.. Wat spannend is dit zeg! Slaat het aan of niet wordt mn medicatie meteen verhoogd of nog aantal maanden de 50mg proberen... Ben echt heel benieuwd! Zenuwachtig niet heb zoiets van we wachten al zooolang en al zoooveeel teleurstellingen gehad, dus dit trekken we ook nog wel!

Heb overigens 1 bijwerking : af en toe opvliegers!!😬, maar verder niets, dus valt me nog mee

Zijn er meer meiden die bekend zijn met Clomid? En hoe was jullie 1e ronde?😊

2. Beeb1987

Beeb1987 Actief lid

23 nov 2014
    373
    1
    16
    Vrouw
    leerkracht b.o.
    Noord Holland
    Hier inmiddels 2e ronde, weer 100 Mg. Nu dus extra spannend omdat er nu was meer kans is op overstimulatie. Had er vorige ronde best wel wat zitten namelijk.
    Krijg je ook IUI? Of moet je zelf aan de bak?

3. tinkertje

tinkertje Fanatiek lid

19 dec 2014
    1.089
    13
    38
    Heej beeb!
    Wauw voor jou ook spannend!! Nee wij moeten zelf aan de bak, omdat we nog maar net beginnen met deze behandeling..

Hoop dat het snel effect heeft bij jullie!
    Ik duim

4. Shelly11

Shelly11 Lid

15 mrt 2016
    68
    14
    8
    NULL
    NULL
    Inderdaad spannend! Fijn dat je nu na zo'n tijd hulp krijgt. Ik heb voor m'n eerste zwangerschap 1 keer Clomid 50 mg gehad en kreeg netjes een eisprong op dag 18 of 19. Alleen bleef/werd mijn baarmoederslijmvlies er erg dun van (waardoor er weinig kans was op innesteling) dus ik moest overstappen. Maar dat is een bijwerking die volgens mij niet vaak voorkomt hoor. Succes!

5. Bella28

Bella28 Fanatiek lid

9 apr 2015
    1.261
    315
    83
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik start vrijdag met clomid! Spannend..

6. tinkertje

tinkertje Fanatiek lid

19 dec 2014
    1.089
    13
    38
    @shelly11 Oh echt! Jeetje dat is balen zeg! Wat heb je toen gekregen?
    @Bella spannend!! Zitten wij dicht bij elkaar haha

Ja ben heelblij dat er in iedergeval dingen geprobeerd worden!, 1e keer wilde mn huisarts ons niet eens doorsturen😑, 2e keer ben ik goed duidelijk tehen hem geweest na 13 maanden vond ik het wel tijd worden voor een controle bij een gyn.. En jahoor eindelijk, toen is het balletje gaan rollen en zijn we nu met de Clomid aan de gang gegaan😊.. Ben zo benieuwd morgen!..

7. Shelly11

Shelly11 Lid

15 mrt 2016
    68
    14
    8
    NULL
    NULL
    Ik heb Tamoxifen gekregen (werkt precies hetzelfde als Clomid) en krijg dat nu ook weer. Ben benieuwd morgen! En wees niet teleurgesteld als er geen eitje te zien is nog. Ik moe(s)t tussen dag 12 en 14 voor het eerst komen en dan was er ook nog niet altijd iets te zien. Kan dan makkelijk alsnog komen hoor. Succes!

8. dml

dml Actief lid

24 dec 2014
    474
    16
    18
    NULL
    NULL
    Met clomid moesten wij om de drie dagen komen, tm cd 18
    (Dus 3 echo's per ronde)
    Bij mij deed het helaas niks (en met de 2e echo waren we al niet eens meer positief, maar t waren de regeltjes)

Ik hoop dat je morgen iig iets te zien krijgt! Ook al zijn ze klein, met 3 dagen kunnen ze ineens zichtbaar zijn :)

9. tinkertje

tinkertje Fanatiek lid

19 dec 2014
    1.089
    13
    38
    Oja dat middel ken ik inderdaad wel, werkt indd zelfde, hoop dat dit snel zn werk doet voor je meis! Mijn duimen draaien ook voor jou!

Nee klopt indd meestal moet je vaker een echo om de groei bij te houden, zei mn vriendin ook al, omdat op dag 10 alles nog heel klein kan zijn.. Ben ook zooo benieuwd!.. Doe straks wel een berichtje hier 😉

10. tinkertje

tinkertje Fanatiek lid

19 dec 2014
    1.089
    13
    38

Heej! Hmm hoop dat wij eindelijk eens wat geluk zullen kennen! Ben echt heel erg benieuwd naar straks!!, ik vermoed indd ook dat er meerdere echo's gaan komen, mn vriendin vertelde dat zei dat toen ook had..
    Gelukkig geven wij niet snel de hoop op, maar toch onthoud je al die verhalen van anderen die geen succes hadden met dit middel Haha dat ben ik weer.. Maarja hé we zullen zien!

Hoop dat jij nu meer geluk hebt meis! Successss en thanks voor je info!!

11. tinkertje

tinkertje Fanatiek lid

19 dec 2014
    1.089
    13
    38
    Op de echo was precies de juiste groote te zien wat normaal is rond dag 10,
    7 of 8 mm groot, ik moet maandag weer, dan zou die gegroeid moeten zijn..
    Dat is dan cyclusdag 14 :)

Zal me benieuwen!

12. Shelly11

Shelly11 Lid

15 mrt 2016
    68
    14
    8
    NULL
    NULL
    Oh fijn zeg! Hopen dat je maandag al een mooi eitje ziet!

Hier lijkt het deze maand z'n werk niet echt te doen... Dit is nu de derde maand met de pillen en kreeg geen echo's meer deze keer. Heb nu alleen m'n temp om op af te gaan en daar blijkt geen eisprong uit (zit nu al op cd29) :( heb vandaag om een echo gevraagd en kan gelukkig morgen meteen terecht! Dus ben heel benieuwd of er alsnog iets groeit...

13. tinkertje

tinkertje Fanatiek lid

19 dec 2014
    1.089
    13
    38
    Jaaa hoop het echt heel erg! Zullen het zien😊...
    Wij beginnen vandaag maar weer met om de dag sex haha

Aaahw dat zou echt vet balen zijn zeg!!! Gelukkig weet je morgen meer!! Ik duim voor je! Laat je het ff weten!?.. Successs

14. Shelly11

Shelly11 Lid

15 mrt 2016
    68
    14
    8
    NULL
    NULL
    Ja, ben benieuwd! En goed idee haha veel plezier ;)

Dankje! Hoop echt wat te zien morgen ja. Laat het je weten!

15. Dievertje1

23 mrt 2015
    37
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij bij de oudste gelijk met de eerste ronde clomid 50 zwanger...bij de tweede duurde het iets langer (ronde drie met 100) maar het is dus wel mogelijk!!😊

16. tinkertje

tinkertje Fanatiek lid

19 dec 2014
    1.089
    13
    38
    Wauw super zeg! Ja blijkbaar kan het toch echt!, fijn dat jullie nu 2 wondertjes hebben zeg! En vooral dat er zoveel hulpmiddelen zijn ook!!

17. tinkertje

tinkertje Fanatiek lid

19 dec 2014
    1.089
    13
    38

Goedzo! Succes!!

18. Shelly11

Shelly11 Lid

15 mrt 2016
    68
    14
    8
    NULL
    NULL
    Nou hier is het nog niet helemaal duidelijk, maar de fa was er aardig van overtuigd dat er wel een eisprong was geweest door vocht of zo en dik baarmoederslijmvlies (wat ik altijd best wel heb, maar goed).

Moest daarna bloedprikken en de arts zei dat ze me zelf tussen 12 en 2 zou bellen voor de uitslag (en evt. hoe nu verder). Nu werd ik 5 voor 12 al gebeld door de assistente van de poli met de mededeling dat de uitslag nog niet binnen was en de fa die ik normaal gesproken heb me dinsdag belt... Weet niet zo goed wat ik hier nu van moet denken, vind het een vaag verhaal. Maar goed, weer afwachten dus...

19. tinkertje

tinkertje Fanatiek lid

19 dec 2014
    1.089
    13
    38

Ehh jeetje indd vaag verhaal en balen dat je nu pas dinsdag iets weet!!😞... Ik zou zelf nogmaals terug bellen met uitleg dat je het vandaag zoi weten en dit ook zo wil hebben..
    Ik blijf duimen meis! Je weet snel meer x

20. Shelly11

Shelly11 Lid

15 mrt 2016
    68
    14
    8
    NULL
    NULL
    Durf niet echt meer haha. Ze hebben me al met tegenzin een echo gegeven en wil ze niet verder geïrriteerd maken, aangezien ik waarschijnlijk nog niet klaar ben daar ;) ik wacht wel gewoon rustig af..

Ben wel echt benieuwd hoe het bij jou zal zijn maandag, iig voor nu een fijn paasweekend! :)

Deel Deze Pagina