Hoe is bij jullie de wintertijd verlopen...

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door jantina, 28 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jantina

jantina Fanatiek lid

13 aug 2006
    1.551
    0
    0
    Hier is het alles mee gevallen, Britt melde zich om kwart voor 9...nieuwe tijd dus kwart voor 8 en dit is de tijd dat ze normaal ook ongeveer komt.
    Het is hier dus gewoon goed gegaan....Ik had echt verwacht dat ik rond half 7 gewekt zou worden door haar, en als dsat zo is is het ook niet anders maar het was wel lekker:D

Groetjes Jantina

2. Marieke74

Marieke74 Actief lid

6 jul 2006
    242
    0
    0
    Duitsland
    Goedemorgen,
    Hier ook alles goed gegaan. Zara kwam vanmorgen rond 8.00u nieuwe tijd. Normaal werd ze ergens tussen 8.00u en 9.00u wakker. Dus we mogen niet klagen.

Groetjes, Marieke

3. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    bij ons precies dezelfde tijden.
    maar ruben lag dan ook een uurtje later dan normaal op bed. :)

4. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Iman ook gewone tijd, gewoon half 8, normaal ook half 8.

5. AnnaS

AnnaS Fanatiek lid

25 nov 2005
    1.096
    0
    0
    Agent
    Drenthe
    Hier de oude tijd 8 uur en Cecile haar tijd dat ze normaal wakker word is rond 7 uur, dus gelijk op ritme.
    Ben daar wel blij mee.

6. MamaDenise

MamaDenise Fanatiek lid

21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Lieve word normaal om 08.00uur wakker maar nu was het 07.00uur haha
    Ze was dus een uur vroeger nu in de winter tijd!

7. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Hier kwart voor acht oude tijd, dus kwart voor 7 nieuwe tijd, normaal 7 uur. dus niets te klagen. ;)

8. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Hier om half 7 nieuwe tijd, maar toen is hij bij mij in bed nog verder gaan slapen tot 8 uur. (toen kwam papa thuis van werk en werd hij wakker)
    Normaal wordt Luca ook rond half 7 - 7 uur wakker en slaapt dan nog even bij ons verder..dus hier eigenlijk ook niets veranderd. :D

9. Noukie 81

Noukie 81 Actief lid

26 aug 2007
    264
    0
    0
    noord brabant
    goede morgen, hier is het ook goed gegaan, tijn heeft wel een uurtje later de fles gehad gisteravond, en vanmorgen was het nieuwe tijd 8.00 en normaal was het tussen 8.00-8.30 dus perfect

10. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Jelle heeft prompt de hele nacht doorgeslapen, terwijl dat de afgelopen 3 weken zo'n drama is geweest. Meneer wenste om 3.00 een flesje... Hij werd vanmorgen om 7.00 wakker (8.00 oude tijd, vanaf 20.00 giteren avond.) :confused: Dat doet ie anders noooit... :D

Nou moet ik er eerlijkheidshalve wel aan toevoegen dat we gisteren terug zijn gekomen van een weekje Denemarken, en we dus de hele dag in de auto hebben gezeten. Jelle slaapt dan wel veel, maar hij rust dan niet goed uit...

Maar goed ik durf heel vorzichtig te hopen dat we er misschien doorheen zijn, en dat hij nu wat beter gaat slapen 's nachts.

11. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.912
    0
    0
    Noord Holland
    Bij ons ook hetzelfde ritme, al helemaal wintertijd-proef :)

12. toet

toet Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.802
    0
    0
    Hier nieuwe tijd 08.00 en anders ook 08.00 dus uurtje langer geslapen,mag niet klagen ;)

Groetjes,

13. puckje

puckje Bekend lid

9 jun 2007
    555
    0
    0
    Overijssel
    Half 8 wintertijd. Voorheen rond deze tijd ook wakker. Gisteren was z'n schema al een half uurtje opgeschoven en de laatste fles wat later. Geen problemen dus.

14. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Hier 5.00 wintertijd :( Normaal wordt Fynn om 6.00 wakker dus voor hem was dit heel normaal. Hoop wel dat het gaat bij trekken want anders kun je mij straks opdweilen...

15. Mamariek

Mamariek Actief lid

6 aug 2007
    201
    0
    0
    Bussum
    7.15 uur nieuwe tijd, en dat is normaal ook zo. Hij heeft dus geen uur langer geslapen maar goed, we doen het vandaag kalm aan wellicht dat hij wat langer opblijft vanavond.

16. Mey

Mey Actief lid

9 jun 2007
    142
    0
    0
    Maatschappelijk werkster
    Eindhoven
    Normaal tussen 7:00 en 7:30 wakker, nu dus 6:00. En alles chuift dus meteen een uur naat voren. Meneer zat dus al om 10:00 aan zijn brood. We gaan toch proberen het allemaal wat op te rekken vandaag anders wordt het niet echt veel ben ik bang.

17. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    ik had het mooi voor elkaar gister iedere keer iets weten te rekken zodat ze s'avons een uur later zou zijn. vanmorgen kwam ze ook een uur later. dus later begon noa te jammeren dusik dacht tijd voor haar fruithap en kijk op mijn horloge en denk het is 11 uur. heb ik dus mijn horloge nog niet achteruit gezet en noa een uur te vroeg haar hap gegeven. dus nou moet ik weer gaan rekken straks, dom he!

18. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Joris word normaal om 9 uur wakker en vanochtend werd hij half 9 nieuwe tijd wakker :D Dus hier tot nu toe geen last van :D Heb ook de fles nog een half uur gerekt, dus hij heeft gewoon zoals normaal om 9 uur de fles gehad vanochtend!

19. Pinda

Pinda Actief lid

27 jul 2006
    477
    0
    0
    Hier geen probleem. Meneer wacht 's morgens altijd netjes totdat wij hem uit bed halen voor zijn eten. Hij heeft lekker een half uurtje liggen spelen en brabbelen in bed.

20. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Hier om 6 uur nieuwe tijd, normaal 7 uur oude. Dus even schema gaan aanpassen als het lukt hihi

Deel Deze Pagina