Dames, even van mij afschrijven en wie weet heeft iemand tips. In 2011 zijn wij voor n kindje gegaan, ik bleek geen cyclus te hebben na de pilstop dmv onderzoeken bleek dat mijn prolactine waarde te hoog te zijn. Na 3 mnd meds zwanger kind geboren in 2012. Geen A-C meer gebruikt, na stoppen bv weer medicatie gaan slikken, ik kreeg na 5 mnd n bbz en met 1 cyclus niets daarna n mk gelijk daaropvolgend goede zwangerschap en kindje in 2014. Nu willen we graag n derde waardes nog te hoog dus meds. Afgelopen jr 3 vroege miskraam en nu 15 rondes verder. Wat te doen? Ik ben bang dat t niet meer lukt oid.. en als t zo is gaat t mis. Bij gyn geweest voor (v)mk chromosomaal onderzoek kunnen ze doen 0.4 % kans dat iets uitkomt en slechts bij 0.2 kunnen ze er iets aan doen, voorlopig wachten we nog even met dit onderzoek. Kan ik verder nog ergens om vragen?
Ik moest je verhaal 2 keer lezen voor ik t snapte Wij hebben bij onze fertiliteits arts om utrogestan gevraagd. In belgie krijg je die standaard na meerdere miskramen. Hier zeggen ze dat t niet bewezen is. Toch waren wij in de 1e ronde na de utro blijvend zwanger! (Wij hadden wel alle onderzoeken gehad maar niks uitgekomen)