Wat vinden jullie een mooie tweede naam voor bij Maud? In principe past er natuurlijk van alles bij, maar omdat het zo'n krachtige naam is en omdat er een -d aan het eind zit, vind ik het toch lastig om iets te vinden wat lekker klinkt (ook in combinatie met de achternaam). Alvast bedankt!
Iets met meer lettergrepen in elk geval en een Klinker als beginletter, bijvoorbeeld: Maud Olivia Maud Emilia Maud Annabel
Maud Michelle Maud Karlijn Maud Rosalie Maud Daniek Maud Philou Maud Annabel Maud Jasmijn Maud Frederique Maud Violette
Ja eens inderdaad, beginnend met een klinker en een wat langere naam klinkt wel een stuk beter denk ik. Maud Olivia Maud Emilia Namen die ik zo 1,2,3 wel mooi vind, al ben ik bang dat die hier thuis niet door de keuring heen gaan komen. Philou vind ik ook prachtig trouwens, maar begint dan weer niet met een klinker.. Ahhh lastig!
Het eerste wat in mij opkwam: Maud Sophia Verder: Maud Carlijn Maud Charlotte Maud Feline Maud Florine Maud Helena Maud Josephine Maud Julia Maud Lenora Maud Liselot Maud Louise Maud Roosmarijn Maud Rosalie Maud Valerie Maud Willemijn
Ik vind het met een medeklinker ook erg goed samen gaan. En vooral M M klinkt wel cool. Dus bijv. - Maud Madelief - Maud Madeleen - Maud Marise - Maud Marie - Maud Manou.
Amelie Inez Joura Evelyn Elisa Olivia Veerle Eloise Enora Sabine Eline Elena Celine Alice Alicia Imre Ariane Amber Juliette Emily Esmee Ellen
Grappig dat je dat zegt, in eerste instantie wou ik als voornaam Milou, maar we zijn uiteindelijk toch voor Maud gegaan. Maud Milou vond ik toch wat apart klinken, maar door jouw suggesties kijk ik er toch weer anders tegenaan.. Thanks!
Ja Maud Milou ook leuk!! Maud vind ik sowieso erg vlot, stoer en lief tegelijk. En Amelie is inderdaad ook mooi. Maar ik zou voor een M.M.-variant gaan.
Moet Milou niet bewaard blijven? Maud en Milou zouden prima 2 zusjes kunnen zijn! En wil je niet liever een naam met een betekenis/vernoeming? Of gewoon iets wat je mooi vindt?
Toevallig ken ik een Maud Milou, grappig. Ik vind het best leuk. De zus heeft dan weer DD dus dat matcht ook wel. Maud Eline vind ik heel mooi, Maud Emilia ook. Best lastig, juist omdat je zoveel keuze hebt.