Goedemorgen meiden, Nu zit ik al voor dat ik zwanger was met een leuke jongensnaam, althans ik vind hem leuk De naam is J.esse Nu zit is dus steeds te denken: mensen zullen wel denken door Jesse Klaver zeker??? Komt het daar vandaan... Ik moet er maling aan hebben maar daar heb k hem niet van.. Ik heb ook even een poll gemaakt omdat we er ook een tweede naam bij zoeken..
Jesse Riley vind ik het mooiste klinken als je het hardop zegt. Daar heb ik dus op gestemd. Vind dat ook een mooie combinatie van voorletter.
Ik zou me er niets van aantrekken dat een politicus nu toevallig de naam heeft die jullie willen gaan geven. Als je alle voornamen van alle politici in het kabinet, het vorige kabinet, de eerste kamer, de tweede kamer, de provinciale staten, het gemeentebestuur, etc. etc. niet meer zou kunnen geven, dan valt er wel heel veel weg. Ik heb op Riley gestemd, ik vind die naam qua klank er heb beste bij passen.
Jesse al al langer een populaire naam, ik heb niet meteen de associatie met Jesse Klaver. Ik vind Finn er het mooiste bij. Luka is ook leuk, de rest is mijn smaak niet.
De tweede naam zal niet gebruikt worden, meer voor erbij. Als hij Jesse later niet leuk vindt zou hij evt de ander kunnen gebruiken
Ik heb ook absoluut niet de associatie met Jesse Klaver, hoor. Als je hem op z'n Nederlands wil uitspreken zou ik voor Finn gaan.
Bovenstaande combinaties maken eigenlijk allemaal dat ik Jesse op z'n Engels wil uitspreken. Finn nog het minst, dus als jullie inderdaad voor een Nederlandse uitspraak willen gaan, zou ik Finn kiezen Edit* Luka geeft geen Engels associatie, maar vind ik er gewoon minder mooi bij.
Jesse idd op zijn Nederlands.. wij zaten idd ook met: kan een Engelse naam erachter ondanks die niet gebruikt gaat worden.. Andere suggesties zijn ook welkom hoor 😊
Het ligt ook een beetje aan de achternaam welke naam ik er het mooiste erachter vind. Bij een korte achternaam vind ik een naam met minstens 2 lettergrepen het mooist. Dan vind ik Luka het leukst. Bij een langere achternaam vind ik Finn ook wel leuk. Ik denk trouwens helemaal niet aan Jesse Klaver bij het horen van de naam Jesse. Waarschijnlijk omdat die naam al veel langer populair is en ik 'm al lang voordat Jesse Klaver meer in het nieuws kwam veel in mijn omgeving heb gehoord.