Wij gaan vrijdag een weekje op vakantie naar een camping in de buurt van Drouwenerzand. Nu leek het me wel leuk om daar een dagje heen te gaan met de kids van 5 (114cm) en 6 (134 cm) jaar, maar ik lees op internet veel verschillende verhalen, waardoor ik een beetje twijfel. Mijn oudste mag volgens mij overal wel in, mijn jongste bij de meeste dingen onder begeleiding (wat geen probleem is overigens). Wat is jullie ervaring met dit park? Ik begrijp dat het een all-in formule heeft en eten en drinken bij de toegangsprijs (van €14,- p.p.) in zit. Hebben jullie eventueel nog andere tips voor leuke uitjes daar in de buurt met een klein budget?
ik ben er ooit eens geweest. wat een hel. komt naar mijn idee bepaald slag volk op af... smorgens om half elf al vechten voor dienbladen friet frikandellen en kroketten en ijs om het vervolgens half op te vreten en weg te gooien. park op zich gaat wel, maar ik ga er nooit meer heen. maar dit vind ik altijd wel bij dat all inclusive gebeuren. verder ook niks gezonds te krijgen
Wij zijn er vorig jaar geweest. Afschuwelijk! Attracties zijn redelijk, maar alles wat je all-in kunt eten is vet, lauw en ongezond. Fruit bv is niet verkrijgbaar. En idd dienbladen vol komen voorbij en meer dan de helft ging zo de kliko in. Heb me echt enorm zitten ergeren....
We zijn er gisteren voor het eerst geweest,het was erg klein en inderdaad een groot (vr)eetfestijn. Moet zeggen mijn kinderen 8 en bijna 5 vonden het prachtig. Wat is er verder in de buurt te doen, het boomkroonpad, hunnebeddencentrum, kabouterland, sprookjeshof Zuidlaren.
Daar was ik inderdaad al bang voor. Nu vindt ik een dagje iets minder gezond niet zo'n probleem, ik neem dan toch zelf wel fruit en komkommer e.d. mee, maar op zo'n vreetfestijn zit ik niet echt te wachten.
Ah tokkie Town Opa's en oma's die 4 tafels bezet houden terwijl kroost in geen velden of wegen te bekennen is, 30 min in de rij voor niet al te beste snackjes, en complete chaos van kinderen waar geen toezicht op is. Ik vond het afschuwelijk! Maar.... mijn dochter van 2,5 toen heeft genoten dus alleen daarom zou ik er nogmaals heen gaan
Wij zijn er op een rustige dag geweest en toen viel het wel mee. Er komt idd een bepaald slag volk op af over het algemeen, maar daar heb je verder toch niet zoveel mee te maken? Ik let nooit zo op anderen als ik naar een pretpark ga, als de kinderen het maar leuk hebben. En onze kinderen vinden Drouwenerzand wel erg leuk.
Wij zijn er al verschillende keren geweest. Een leuk park voor kinderen. Geen al te bijzondere attracties, maar dat geeft niet. Ideaal dat all-inclusive! Eindelijk een betaalbaar dagje uit met een groot gezin, zonder dat je je ongans sleept aan eten en drinken! De keren dat wij er waren lag er ook fruit en hadden ze een grote ketel (lekkere) soep. En de kinderen? Die vinden het geweldig. Enne...en tokkie ben ik toch echt niet.
Tokkie park? Wij kwamen er als gezin vroeger al en wij zijn echt geen tokkies. Als kind heb ik er goede herinneringen aan, was al wel wat ouder een jaar of 12 of ouder zelfs. Mijn zusje was jonger en vond het er erg leuk. Is nu wel wat duurder zie ik was toen rond de 11 euro. En overal waar je onbeperkt kan eten is het graaien is mijn ervaring. Zou het lekker doen!
Boomkroonpad, kabouterland en sprookjeshof zuidlaren zijn veel leukere parken vind ik. Wij zijn er ook 1 keer geweest, maar wat de meesten al zeggen: wat een volk loopt daar! Net zoals in Slagharen, vreselijk.
Voor mij is Zuidlaren alweer tijd geleden, maar 2 jaar terug was dat echt vergane glorie geworden. Jammer, heb er zelf goede herinneringen aan van vroeger.
O trouwens.... Het gevangenis museum incl rondleiding in de boevenbus was wel geweldig! Zit in Veenhuizen
Boomkroonpad vonden wij echt een lachertje! Trap omhoog een paar meter over een loopbrug tegen boomtoppen aan kijkend en dan een trap naar beneden. Dat was het. En daar moet je nog voor betalen ook. Voor ons eens en nooit weer!
Het is maar wat je er zelf van maakt. Ik kan zoiets gewoon veel meer waarderen dan tussen die graaiers in een drouwenerzand.
Tja wij liepen er met een paar tieners ( en ook jongere kinderen) Het commentaar was niet van de lucht "is dit het? Moesten we daarvoor mee?" Enz..... Ik moest ze nog gelijk geven ook
Ikzelf vind Drouwenerzand net niks. Mij te druk en te schreeuwerig. Maar de kinderen zijn er met schoolreisje geweest met de hele school afgelopen September en ze hebben genoten. Laatste keer dat we er zelf waren is al zeker 2 jaar geleden. Toen vonden ze het ook prachtig. Voor de kinderen zou ik er zeker weer heen gaan.
hier vonden de kinderen het geweldig, mijn zoon was niet uit de botsauto's te slaan. Wij zelf gaan 's morgens altijd vroeg (meteen met openingstijd) dan is het vaak nog rustig en gaan wij weer weg als het drukker wordt. Ik heb daar lekkere soep gegeten (en aangezien bijna niemand soep wil hebben staat daar een erg korte rij) We hadden wel zelf pakjes drinken en lekkers meegenomen en zag er ook wel mensen die gewoon zelf een bammetje mee hadden genomen (eerlijk is eerlijk wil je patat etc sta je ontzettend lang in de rij en echt goed patat bakken kunnen ze er niet)