Wat te doen ??

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door asjuh, 5 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. asjuh

asjuh Fanatiek lid

28 dec 2005
    3.028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    ik ga net naar de toillet enne bij het afvegen ...heel lichtrose slijm
    wat moet ik nu doen :cry: ...eerst blij ...dan verdrietig dan weer blij en nu ??????

2. Niet meer actief

Komt vaker voor..zolang het geen helder rood bloedverlies is en je geen buikpijn hebt hoef je je nog geen zorgen te maken ;)

3. asjuh

asjuh Fanatiek lid

28 dec 2005
    3.028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    ja normaal zou ik me daar ook niet zo`n zorgen om maken ...maar na 4 dagen vloeien en een zwangerschap die toch doorgaat ....maak ik me nu wel zorgen :oops: hopen maar dat het idd. vaker voorkomt en zolang het niet rood is , zal het hopelijk wel goed zitten

4. MamaDenise

MamaDenise Fanatiek lid

21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    komt inderdaad vaker voor.
    kan komen dat het vruchtje zich seviger innesteld en daarbij kan je wat bloed verliezen.
    als je geen buikpijn hebt zoals echte kramp enzo dan hoef je je volgens mij geen zorgen te maken.
    maar als je twijfelt dan gewoon bellen naar de huisartsenpost,daar zijn ze voor!

succes en maak je neit te druk

5. asjuh

asjuh Fanatiek lid

28 dec 2005
    3.028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    thx meis voor je antwoord ..ik ga idd. maar afwachten :( is zowiezo niets nieuws de laatste tijd ;)
    liefs asjuh

6. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    ik weet natuurlijk niet wanneer je periode zou zijn, of je al overtijd was en positief hebt getest.

laatste geval bel je ha die kan je meer vertellen dan ons.(en eventueel ook testen)

heel heel veel succes

7. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    als het erger word zou ik ook de huisarts even raadplegen, die kan meer voor je doen denkik dan wij

8. ster

ster Fanatiek lid

1 nov 2005
    1.549
    0
    0
    Jeetje asjuh wat gebeurd er met je!! Ik ga voor je duimen en misschien is een bezoekje aan de ha (mocht je nog niet geweest zijn) wel een goed plan. Veel sterkte!

9. Niet meer actief

Hoe is het nu dan meis?
    Het zit ook niet echt mee he :(

Ik kan me heel goed voorstellen dat je heel erg onzeker word van dit alles.
    Ik duim voor je dat alles goed blijft gaan!

Liefs Nies

Deel Deze Pagina