Wat te doen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Youaremagic, 4 jan 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Youaremagic

Youaremagic Actief lid

26 jul 2022
    335
    306
    63
    Vrouw
    Hallo allemaal,
    Mijn eerste bericht hier op het forum, ik lees eigenlijk altijd stilletjes mee.
    En ik heb even advies nodig. Ik gebruik sinds deze cyclus ovulatie testen van sensitest. Daarvoor heb ik 1 maand die van de action gebuikt. Ik weet dat de test streep donker de moet zijn dan de controle streep. De test die ik vanmorgen heb gedaan is of positief of vanavond of morgenochtend of avond echt positief. Zouden jullie het van af vandaag elke dag doen? Tot dat de test weer lichter word of alleen vandaag, vrijdag en zondag? Of zijn we eigenlijk al te laat? Het is misschien beetje een gekke vraag maar ik word er gewoon onzeker van en heb niet super veel ervaring om bezig te zijn met zwanger worden.
    Alvast bedankt

Bijgevoegde bestanden:

2. CroqueMadame

CroqueMadame Fanatiek lid

7 sep 2022
    1.231
    1.753
    113
    Deze is positief hoor.

Ik zou vanavond en morgen seks hebben. Alles daarna heeft weinig zin meer.

3. Narcisje

Narcisje VIP lid

17 mrt 2016
    12.825
    8.478
    113
    Vrouw
    Ik zou vanavond en vrijdag seks hebben. Je bent zeker nog niet te laat.

4. Pioenroosjes

29 jun 2022
    20
    23
    3
    Vrouw
    Ik zou sowieso nog even doortesten, zodat je kan monitoren hoe lang de piek aanhoudt. Verder wordt vaak aangeraden om om de dag seks te hebben rond de eisprong. Ik ben zelf alleen zwanger geraakt in de enige twee cycli waarin ik iedere dag rond de eisprong seks had in plaats van om de dag, maar dat kan natuurlijk ook toeval zijn.

5. Youaremagic

Youaremagic Actief lid

26 jul 2022
    335
    306
    63
    Vrouw
    Dankjewel voor jullie reacties! Ik heb net een sensitest digitale ovulatie test gedaan en die is ook positief! Ik blijf toch nog even door testen om te kijken hoe het verder op zijn beloop gaat. We gaan afwachten dankjewel

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina