Ovulatie

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Luverxo, 3 jan 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luverxo

Luverxo Nieuw lid

3 jan 2023
    2
    0
    1
    Vrouw
    Lieve leden, even een ingewikkelde vraagje! Ik ben al 5 jaar aan de pil. Op 16 november en op 28 november ben ik mijn pil vergeten, hierna doorgetrokken tot 16 december. Toen heb ik de 19e een onttrekkingsbloeding gehad tot de 23e of de 24e. Ik heb er voor gekozen om te stoppen met de pil en sinds 16 december heb ik hem ook niet meer ingenomen. Wel heb ik 3 keer “onbeschermde” seks gehad. Ik merk vooral dat ik sushi lust, iets wat ik vroeger echt niet kon uitstaan. Mijn borsten lijken groter, ben misselijk in vlagen en ik ruik wat sterker (vind mijn vriend stinken zelfs). Verder heb ik met name ‘s avonds een opgezette buik, en vaak zeurende buikpijn wat lijkt op menstruatie en wat hoofdpijnen, en geen eetlust.

nu is mijn vraag, hebben jullie dit gehad? En kwam dit van het ontpillen, of moet ik toch even over een stickie plassen‍♀️

2. DBoer

DBoer Bekend lid

4 jan 2022
    845
    836
    93
    Vrouw
    Deze symptomen kunnen heel goed bij ontpillen passen, maar voor je eigen gemoedsrust kan het nooit kwaad om toch even een test te doen. De kans dat je zwanger bent is niet groot, maar wel aanwezig. Een test is snel gedaan en dan weet je het :)

Deel Deze Pagina