wat te dragen bij?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door butterfly1984, 29 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

hoi meiden,

ik heb een spijkerjurkje gekocht voor mijn dochtertje, maar zou nu graag willen weten wat je daar het beste onder kan dragen.
    Ik neem aan een strak truitje effen kleur, maar wat kun je dat beter doen, een legging of maillots?
    En weten jullie dan meteen ook een leuke kleur voor de truitje en maillots/legging?

Ben niet zo thuis met wat leuk staat bij elkaar.

Spijkerjurkje is donkerblauw van kleur, heeft korte mouwtjes en een rits van boven naar onder.

2. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

groen of paars ik zou voor een mayo kiezen

3. B en N

B en N Fanatiek lid

13 sep 2007
    2.532
    0
    0
    Ik zou ook voor een maillot kiezen, wat ik zelf erg leuk vind is een maillot in verschillende kleurtjes en dan een even truitje in een kleur die ook in de maillot zit.

Jamila heeft bijvoorbeeld deze, vind ik zelf erg leuk/vrolijk

4. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    lvg begeleidster kinderen/jongeren
    Ja ik zou óók een maillot doen!

Ik vind zelfeen aquablauwe maillot met een aquablauw rompertje/shirtje met lange mouwen er leuk onder staan. Verder niet teveel poespas, dat leidt alleen maar af van t leuke spijkerjurkje.

Wat ik zelf ook erg leuk vindt is een spijkerjurkje, rode legging, rode crocs of regenlaarsjes, rood shirtje eronder en dan een hoofddoekje met rood met wit geblokt, of polkadots ofzo. Dus een beetje met een knipoog naar 'oud hollands'

5. morgaine

morgaine Bekend lid

22 sep 2006
    894
    0
    0
    Arnhem
    Een maillot en de zelfde kleur strak truitje,
    De maillot van B en N is ook heel leuk bij een spijkerjurkje. Wat voor schoenen doe je eronder?

6. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    fleurige mayo, die veel kleurtjes heeft en het truitje ook vrolijke kleuren, maar geen kleurenfestijn

7. B en N

B en N Fanatiek lid

13 sep 2007
    2.532
    0
    0
    Ik heb een paar schoentjes, een soort sandaaltjes van leer die vroeger van mij zelf zijn geweest ;), staan haar echt heel erg leuk.
    En anders heeft ze deze er onder;
    http://www.slofjes.nl/Webwinkel-Product ... shoos.html

Maar moet zeggen dat het ook heel leuk/stoer staat om haar nike schoentjes er onder te doen;

http://images.aktiesport.nl/products/sm ... 10-117.jpg

8. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Een malliot en shirtje in dezelfde kleur, fucsia roze ofzo en leuke stoere laarsjes erbij of baby 'uggs' ook zo vet. :D

9. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

bedankt voor jullie antwoorden meiden, ik zal morgen eens op zoek gaan!

10. diana26

diana26 Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.149
    0
    0
    gelderland
    ik zou zelf voor een legging gaan, het mooie weer komt eraan en dan is een majo al snel erg warm, een legging staat ook leuk en is toch wat luchtiger. en zomerschoentjes staan daar ook leuker onder.

11. raspberry

raspberry Niet meer actief

OP koude dagen een maillot, als het zonnetje lekker schijnt en je hebt zelf de neiging je jas los te laten, dan lekker een legging.
    Wat altijd goed is, is een gekleurde maillot (streepjes, stippen, andere print) met een effen shirtje in een kleur die in de maillot zit. Of een gekleurd shirtje met een effen maillot in een kleur die in het shirtje zit.
    En beide in dezelfde kleur kan ook altijd.
    Wil je verschillende kleuren gaan combineren, dan is ton-sur-ton altijd wel goed: een fuchsiaroze shirtje bijvoorbeeld met een lichtroze maillot, (enz).

Ik heb hier een aantal gestreepte maillotjes waar allemaal lichtroze inzit. Als ik dan dus een effen lichtroze shirtje erbij pak, is het altijd goed.

12. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Alyna heeft ook zo'n jurkje, en ik doe haar een Aquablauw shirt aan met lichtblauwe maillot.Of een lichtroze shirt en bijpassende maillot.
    Of een witte legging en lekker fel shirtje.

Of... ;)

Deel Deze Pagina