hier is de vakantie reeds voorbij, en de eerste dagen stonden in het teken van de carnaval, waar mijn man heen geweest is met onze oudste. Ik ben bij de kleine gebleven. Verder hebben we: cakjes gebakken, ochtendje naar intratuin lekker wat eten en drinken en spelen daar, stukje gewandeld buiten.... Je zou ook nog kunnen gaan zwemmen, naar ballorig oid
Wij hebben volgende week pas vakantie, maar gaan in ieder geval een keertje naar professor plons ( heb ik al lang geleden beloofd aan mijn zoontje, hij wil erg graag) en naar een binnenspeeltuin. En ook iets van koekjes bakken. En misschien een nachtje logeren bij pake en Beppe.
vandaag zijn ze wezen zwemmen met papa... en morgen ga ik met ze naar een grote indoor speeltuin samen met 2 vriendinnen en hun kiddies... en dinsdag weet ik nog niet... als het zulk mooi weer blijft denk ik naar het bos!
Man is helaas de hele week werken, maar wij gaan morgen naar het bos. Er staan 2 'playdates'. Woensdagmiddag ga ik met de jongens naar de film. We gaan dinsdag zwemmen en verder lekker uitslapen, tekenen, tv kijken, WII en en buiten spelen. Heerlijk!!