Wat te drinken aanbieden?

Discussie in 'De lounge' gestart door HabibiAna, 15 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    ja hoor kleine moeite

2. kipjetok

kipjetok Bekend lid

21 jul 2011
    715
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja hoor ik doe dat ook altijd! Wie goed doet, goed ontmoet.
    Soms doen ze dan net een beetje extra hun best.
    Hier werd de trap gestoffeerd en de man van de winkel had het verkeerd ingemeten waardoor de tapijt tekort kwamen. Hij is het toen zelf nog even wezen halen.

3. mamabri

mamabri Niet meer actief

Whahahaha en bedankt he :D

4. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Haha sorry...

5. mamavanchayenne

mamavanchayenne Fanatiek lid

24 mrt 2011
    1.275
    0
    0
    horeca
    wijchen
    ik vraag idd ook altijd.

6. mamabri

mamabri Niet meer actief

geeft niet hoor, had een rotdag, dus beetje lachen mag wel :p

7. Amethist

Amethist Niet meer actief

Nou, ik vraag niet elke klusjesman die binnen komt voor bijv. het controleren van de ketel of hij ook wat wil drinken. Zo'n man is met 20 minuten klaar.

Maar in september komt er iemand om de vloer van onze nieuwe badkamer aan te leggen en die is dan natuurlijk heel de dag aanwezig. En uiteraard krijgt deze beste man koffie, fris en een lunch.

8. deetje8

deetje8 Bekend lid

29 nov 2012
    781
    0
    0
    Ja zeker.

9. deetje8

deetje8 Bekend lid

29 nov 2012
    781
    0
    0
    Die vraag ik dat inderdaad ook niet, was laatst nog hier. Die was in 10 minuten al klaar dus.

10. justme1974

justme1974 Fanatiek lid

20 jan 2009
    3.823
    2.006
    113
    Ja, ik bied ook altijd wat aan. Tenzij het een in en uit klus is, dan niet, maar zoals vorig jaar, toen heb ik bijna twee weken lang allerlei mensen over de vloer gehad voor de aanleg van onze CV. Ze namen netjes hun eigen brood mee, maar ik zette wel verse koffie, thee en 's middags wat fris. Ook haalde ik regelmatig wat bij de koffie en tijdens de lunch kookte ik een eitje, had ik wat krentenbollen, melk. Gewoon wat extra's.

Het hoeft niet, maar ik vind het wel zo netjes eigenlijk. De heren gingen na de klus hartstikke tevreden de deur uit en wij waren ook blij.

Gewoon een beetje voor elkaar zorgen, omdat het fijn is.

11. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Zeker wel.
    Toen we hier de aanbouw gingen maken, toen heb ik zelfs een uitgebreiden lunche voor ze gemaakt.
    Ze wisten niet wat ze zagen, want ze hadden keurig hun eigen broodtrommel meegebracht.
    Ze zeiden echt dit hebben we nog nooit meegemaakt.

12. Ballie

Ballie Niet meer actief

Ja, van huis uit gewend, word altijd gewaardeerd. Wel als ze wat langer blijven.

13. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Zou een beetje gek zijn als ik het nu niet zou doen, die mannen zijn namelijk mijn moeders vriend en mijn schoonvader :p .

Maar iemand van de Nuon of wat ook vraag ik eigenlijk niets.

14. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik ook altijd, m'n vriend werkt in de bouw en vind het altijd 'vervelend' als mensen je niet eens een kop koffie kunnen geven.. Zelfs als wij gaan eten vraag ik of ze mee willen eten, vaak zeggen ze nee ik heb zelf maar als ik dan een gebakken eitje aanbied gaan ze overstag:p

15. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Altijd!
    Ik vind het persoonlijk vreselijk asociaal wanneer mensen dit niet doen. (tenzij het maar 5 minuutjes is of zo)

Mijn vader is bouwvakker en die mannen staan vaak de hele dag te zwoegen, zelf meegebracht drinken wordt in de zomer vies warm en koffie wordt koud, wat is het nou voor een moeite om ze even wat te drinken aan te bieden?

16. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Hier is overigens de hele wijk vernieuwd (ik woon op het industrieterrein) en dit duurde best lang.
    De mensen werkten niet voor ons maar met de kou heb ik ze koffie gebracht en met de hitte een glas fris.
    Werd wel gewaardeerd!

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ja doe ik altijd wel.
    Had vanochtend toevallig iemand van Oase die hier onder de vloer wateraansluitingen kwam vervangen.Heeft netjes een kopje koffie gehad

18. BabyLovley

BabyLovley Actief lid

21 jan 2009
    144
    0
    16
    https://www.facebook.com/nnnails.nl
    West- Brabant
    Ik bied ze ook altijd wat te drinken aan, ook al zijn ze voor de woning aan de gang. Vaak geven ze dan ook zelf aan dat ze niets hoeven als een om een kleine "ingreep" gaat.

Ik vind dat wel zo netjes.

19. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.937
    5.243
    113
    Home
    ja hoor vind ik heel normaal
    maar iemand die binnen 10 minuten klaar is dan weer niet

20. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.272
    6.801
    113
    Nee die gaat maar koffiedrinken in de auto voor de deur.

Ga het personeel toch geen drinken hier in huis aanbieden.

Moet niet gekker worden.

Deel Deze Pagina