Ik snap je en ben het er helemaal mee eens! Eigenlijk doe ik het ook zo, iets minder bewust wel, ben niet zo strikt zeg maar. Maar ik probeer thuis de basis mee te geven en daarbuiten laat je het los. Ben wel een beetje trots op mijn oudste, die was dus niet zo van het water, ik had haar laatst voor op school een flesje water meegegeven, ze zouden op school eten en drinken krijgen maar het was zo warm dat ik dacht dat dat niet genoeg zou zijn. Dus flesje water mee, maar dacht, die gaat daar echt niet van drinken. En toen haalde ik haar op en had ze het flesje helemaal leeggedronken!
Wat vinden jullie hiervan? 100% Natural Juice | 100% juice, spread the love! Hebben ze dus in kleine pakjes van de action, zal zo even kijken of ik een foto van een etiket kan maken met de ingrediënten.
Haha dat wordt typen, foto lukt niet, lettertjes te klein Multivruchten- en groentensap uit geconcentreerde sappen (87% appel, 1,5% rode biet, 1% blauwe bes, 1% zwarte bes, 0,5% citroen), 6% bananenpulp, 3% aardbeienpulp, natuurlijke aroma. Dat is van het pakje juicy fruit. Tja natuurlijk aroma, wat kan dat allemaal zijn? Maar volgens mij wel alleen maar natuurlijke suikers als ik het goed begrijp.
Dit gevonden over natuurlijke aroma's Toevallig weet ik wat "natuurlijke aroma's" zijn. Dit zijn aroma's die worden uitgezweet door industriële schimmelkweken en industriële bacteriekweken, die stomtoevallig de geur van bessen of frambozen produceren. Vaak smaken deze schimmelsappen en uitgeperste bacterieën niet naar 1 fruitsoort, maar ergens ertussenin: tussen perzik en passievrucht, of zoals in dit geval, tussen framboos, zwarte bes en braam in. De hele smaak van de drinkyoghurt komt dus uit een berg schimmel. "Proef je de natuur?" bron: De Boze Consument: Proef je de natuur? Ja, lekker, schimmel!
hier lusten zo ook niet direct melk. Ja zo is een slokje van mama. Maar moet t echt niet geven. Thee soms. Voor de rest Cevitam.
Hier drinkt dochter alleen maar ranja. Wel heel erg verdund met water. Ze is een hele hele slechte drinker, heeft bijna nooit dorst en je moet haar echt continu op het drinken wijzen. Ik ga dus ook niet moeilijk doen met water ofzo want dan drinkt ze helemaal te weinig.
Hier hielden ze eerst ook niet zo van water. Maar de oudste bleek een slecht gebit te hebben en de tandarts adviseerde om meer te letten op wat hij at en dronk. Vooral vloeibaar snoep (zo noemde hij limonade en sapjes) schijnt echt slecht te zijn. Nu is zijn gebit sowieso heel slecht, want de andere kinderen hebben geen gaatjes en eten en drinken hetzelfde, maar toch zijn we er uiteraard meer op gaan letten. Het was wel even wennen en nog wel. Maar ze mogen van mij 2x per dag een beker sap of siroop en verder drinken ze maar water. Zelf drink ik dagelijks maar 1 glas sap of siroop, dus dat kunnen zij ook. Tuurlijk is een smaakje lekkerder, maar het went wel. Ik heb grote drinkers, die voorheen met gemak 6 of 7 glazen sap of limo per dag dronken. Of nog meer. Met de jongste ben ik gelijk begonnen met vooral water, thee en melk en die is er dol op. Hij drinkt het net zo lief als 'nimenade', dus het is echt een kwestie van aanwennen.