Ik ben echt zwaar verslaafd aan Roosvicee 50/50 (50% water, 50% vruchtensap) en dan vooral rood fruit en multifruit. De sinaasappel smaakt naar mijn idee iets te veel naar water met een smaakje. Verder vind ik ook crystal clear nog wel lekker. Heb nu de cranberry/limoen thuis en die is ook erg lekker.
Op mijn werk drink ik meer dan genoeg water maar thuis drink ik echt te weinig. Ik hou absoluut niet van zoete drankjes dus de meeste fris valt af. Dus het is voornamelijk water en héél veel Spa rood. Als ik dat zat ben, neem ik tomatensap of alcoholvrij bier. Allebei dingen waar je van moet houden, maar in ieder geval niet zoet.
Heb net de gewone klassieke Roosvicee gehaald, eens kijken hoe het daarmee gaat. En tomatensap is ook een goeie! De wodka zullen we maar even achterwege laten
ik drink appelsap/kiwi of soms cola light en ook soms water drinken.. ja ik ook op het werk meer water drinken.
Ik ben momenteel helemaal verslaafd aan grapefruitsap. Heerlijk fris en wonderlijk genoeg krijg ik er geen brandend maagzuur van (van sinaasappelsap wel). En verder: Karvan Cevitam citroenlimonade, kruidenthee. Komkommer helpt ook tegen de dorst, en fruit. Magere yoghurt of karnemelk met wat zoet fruit en water. Er valt van alles te verzinnen. Ik krijg dorst van dit topic. Laat ik maar eens een grote kom kruidenthee zetten...
Water, milk&fruit, melk, karnemelk, heel veel versgeperste Jus D'Orange. En ik ben gekkkkk op watermeloen, daar zit ook zoveel vocht in! Je raakt er echt VOL van.
Vindt het ook heel moeilijk. Probeer een beetje af te wisselen: Cola, Ijsthee, Thee, Cranberry sap (aanrader zeker 1 glas per dag!) en op mijn werk dronk ik heel de dag door ranja.
ik drink normaal gesproken ook niet veel en als ik wat dronk was het frisdrank zo als thuis geleerd is fris was altijd wel in huis dus tja dan drink je dat. nu ik samen woon begon ik al iets meer sapjes te drinken... en toen ik zwanger was ben ik met water begonnen eerst steeds glazen mja dat helpt niet geen iedee hoeveel ik dr dan al op heb en hoeveel glazen ik dan nog moet om genoeg vocht binnen te krijgen.. maar na een tijdje heb ik gewoon een 1,5 liter fles gevult met water en er een spuitdop op gezet!(gewoon van een spa of extran flesje) die vul ik iedere dag en die MOET ik van mezelf helemaal leeg drinken en wat ik daarna allemaal extra drink zoals melk, sapjes, of een klein beetje fris is allemaal extra vocht mja die fles moet leeg... ik het begin was het even wennen aan dat kraanwater maarja na een tijdje went het vanzelf
heb vorige keer veer cranberrysap gedronken, tot ik er maagzuur van kreeg. nu veel thee en water, en nog wel cola. (ben al gestopt met red bull, de cola word even afbouwen..)