hallo!! gelukkig moet ik morgen naar de verloskundige! ben gewoon niet fit(bijna 35 weken zwanger)! erg moe, drukkende hoofdpijn, misselijk, brok in keel(gevoel) en duizelig(vooral s'avonds), ook erg pijnlijke schouders!! heeft iemand dit ook, of weet iemand wat dit is?? groetjes matsje!!
Heb je al contact opgenomen met de VK? Zou ik toch even doen, wil je niet bang maken, maar gewoon het zekere voor het onzekere nemen. Hoe is je bloeddruk? Kan ook duiden op zw. vergiftiging volgens mij.
Hoofdpijn kan wijzen op een hoge bloeddruk. Maar ik zou inderdaad gewoon even de vlos bellen, misschien kan je vandaag nog ff langskomen. Succes!
De Vlos even bellen en aangeven hoe je je voel, het hoort er nu wel een klein beetje bij, ik voelde me ook echt een beetje futloos, dan weer last van mijn buik dan weer niet, niet uitgerust ect (bloed en bloeddruk in orde), ben nu weer begonnen net zo als bij de eerste om spirulina tabletten op aanraden van de vlos te nemen, dit versterkt je weerstand en geeft je wat extra energie, gebruik tijdens de zwangerschap en borstvoeding is geen probeel, staat zelfs in de bijsluiter. Begint toch weer een beetje te helpen. Je lichaam heeft het nu ook niet meer makkelijk en alles gaat echt een beetje zwaar worden, neem voldoende rust, laat je extra verwennen.