Zo af en toe voor de variatie...ik heb het toevallig vanmiddag meegenomen bij de supermarkt omdat ik er ook weer eens trek in had.... Groetjes,
ik weet niet beter dan dat het sowieso het eerste jaar wordt afgeraden ivm allergische reactie ofzo..
Ik heb het Giovanna vanaf 1 jaar gegeven gewoon om de reden die Lauraatje aangeeft. Ze krijgt het wel maar heel zelden van me, meer en deel krijgt ze smeerkaas of leverpastij. Groetjes Channie
kleine van je is bijna een jaar dus als jij wat anders wil proberen zou ik zeggen waarom niet? als er verder geen reden is om aan te nemen dat ze er allergisch voor is want dat is de reden dat men pindakaas vaak niet zo snel geeft (als ze jong zijn) is omdat het een produkt is waar best wel veel mensen (kinderen) allergisch voor zijn (noten)... maar ik zou zeggen probeer het meid er wordt echt niet vastgehouden aan een paar dagen meer of minder wbt dat ze het pas "mogen" vanaf een jaar... gr.smoekie
Mij is op het cb verteld dat het afgeraden werd tot 2 jaar... Zo merk je weer de verschillen met cb's
Danischa heeft voor t eerst pindakaas gehad toen ze 9 maanden was. Nu krijgt ze heel af en toe een sneetje met pindakaas. Nergens geen last van!
Dylan heeft 1 boterham met pindakaas gehad, en toen zat hij onder de rode vlekjes. Weet niet zeker of het nou van de pindakaas komt, maar voorlopig dus geen pindakaas meer voor Dylan.