aah dus ik lees dat veeeel zwangere vrouwen hier last van hebben! ik heb zojuist vandaag bij kruidvat zwangerschap vitamines vitaal gekocht met omega 3 er ook bij.. geloof het of niet, maar paar uur erna minder misselijk, toeval of niet?! ik ben er blij mee in ieder geval.. maar brood enzo is erg moeilijk inderdaad.. bah zeg dat gaat echt niet haha.. weet je wat het is? soms heb ik zoooo een honger en dan lukt eten niet, dat is echt heel vervelend.. vooral omdat in de familie suiker voorkomt, ik heb het denk ik nog niet, maar merk wel dat als ik te weinig eet, echt helemaal niet goed word. maar goed, hopen dat die vitamines zn werk goed doen thnx voor de reacties, en hoop dat we snel allemaal onze eetlust terug krijgen en mogen genieten van onze beebjes..!
Ik at bij beide zwangerschappen geen avondeten de eerste 3 maanden, kreeg het echt niet weg! Als ik uberhaubt al kookte dan kreeg ik geen hap door mn keel. Deze zwangerschap hebben we weer heel veel bij ouders & schoonouders gegeten, dan aten manlief en dochter tenminste nog wel warm. Wat ik de eerste maanden at om te overleven; appels, drinkontbijt ( Zodra ik uit bed kwam en voor ik ga slapen, dat dempte de misselijkheid ) crackers met kaas, beschuit met muisjes. En verder eigenlijk niets. Dit keer kon ik gelukkig nog wel redelijk drinken, vorige keer kon ik ook niet drinken en ging 't er wat heftiger aan toe. Maar bij mij dus; appels! Zeker 1 appel op een dag en 1,5 cracker, en een glaasje drinkontbijt... Pfff hoe overleef je het he ( Wel goed voor de lijn... )