Wij halen eigenlijk nooit behalve als we bij mijn ouders zijn... Als we zelf bakken dan neem ik of een kaassouffle, of een kroket, of een hamburger of een bami schijf en vaak 2 snacks Als we bij mijn ouders thuis friet gaan halen dan vind ik T,V sticks (van die kippepootjes) wel lekker, of een raugoezie (of hoe je dat ook schrijft is zo'n ding met ragout erin)
Krijg al honger als ik dit lees, wat ik heel lekker vind bij patat is: frikandel speciaal turkeystick/kikastick met pindasaus loempia met pindasaus ook errug lekker en als er geen visite komt of we hoeven niet meer weg dan is een patat shoarma ook erg lekker hoor, of een boerenpatat, jammie.
Patat stoofvlees! (Maar niet elke snackbar heeft lekkere stoofvlees, dus da's wel afhankelijk van de snackbar). En een smulrol vind ik ook altijd heerlijk! Of een broodje speklap met chilisaus.
Ooooh een eierbal, mmmmm. Ik ben zelf geboren en getogen in het Noorden, vlakbij Groningen (in Leek), maar woon nu al jaaaren in Noord-Holland en hier kennen ze het dus niet...mijn man vindt het ook maar vies, zo'n eierbal .