dreumes wilde niet alleen slapen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door ch11, 11 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ch11

ch11 Bekend lid

19 apr 2011
    928
    0
    0
    Studie recherche
    Een hele poos heeft ons skattie tussen mij en mijn partner in geslapen.
    Een poosje is het prima, maar op een gegeven moment.. wil je ook weer liggen als voorheen.
    Hij brulde en huilde als hij richting zijn eigen bedje ging, kwam geen eind aan. Heel sneu en dat wilde ik hem niet aan doen.
    Nu ging ik net de was op hangen en heb hem met 1 speelgoedje en iets waar mijn geur aan zit in zijn bedje gezet.
    Na het was ophangen ben ik heel stil naar beneden gegaan en kijken wat hij ging doen.
    Ik heb hem echt geen 1 keer gehoord en toen ik weer boven kwam lag hij heerlijk in dromenland.
    Dit is echt voor het eerst na die hele tijd bij ons in bed. Maar nu denk ik; zou dit de oplossing zijn, deur los en iets van mij in het bedje.
    Of was hij daar zelf ook aan toe na die tijd.
    Of zou het vanavond als het donker is weer brullen worden?

Wie heeft ervaring of kent het van iemand anders?

2. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Mijn zoontje is jonger dan de jouwe, maar hij gaat vaak heel lief in zijn eigen bedje slapen en na een tijdje is het brullen en krijsen. Heb dan geen zin in geteut en leg hem bij ons, maar dat gaat vast eens over en het lijkt erop dat jullie zoontje die fase langzaam aan het afsluiten is.

Een zwaluw maakt nog geen zomer, maar goede hoop toch?! :)

3. sydneys

sydneys Niet meer actief

bedankt voor je tip!
    mn mannetje is veel jonger maar ben hem aan het aanleren om in zijn eigen bedje en in zijn kamertje te slapen
    dit was geen succes tot vandaag!
    ik legde hem in bedje en gaf hem mijn t-shirt wat ik aanhad, hij was stil en na 5min sliep hij heerlijk! een uur lang en dat is best goed voor overdag!

bedankt! :D

Deel Deze Pagina