wat voor soort matras/dekbed hebben jullie voor je peuter?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Bianca16, 17 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Wij hebben vandaag een 1-persoons bed gekocht voor ons dochtertje. Nu ben ik me aan 't oriënteren wat voor soort matras en dekbed ik het beste kan kopen. Ik wil me niet in een winkel van alles laten aansmeren en hoop van jullie wat goede tips te krijgen.

2. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Ik heb voor Iman een 4-seizoenen dekbed, zo een waar je de helft vanaf kan halen met drukknopen.
    Geen idee verder, heb het gekregen van mijn ouders.
    Matras zat bij het bed, bed is van het zoontje van mijn beste vriendin geweest.

3. Jalea

Jalea Fanatiek lid

24 jun 2006
    2.396
    0
    0
    hier ook een 4 seizoenen dekbed, ideaal. hoeft absoluut niet extreem duur te zijn (denk eraan dat het makkelijk is als het goed wasbaar is? een donzen dekbed zou ik niet doen)
    qua matras zou ik geen matrasje kopen van 35 euro bij de gardo van 8cm dik ;) hoeft echt niet belachelijk duur te zijn! vergeet ook niet dat een kind niet zoveel weegt, en dat daardoor een matras kopen wat anders is dan voor bij wijze van spreken een man van 150 kilo ;)
    leen bakker heeft ook prima matrassen. wij nemen zelf wel altijd in de overweging mee hoe lang ze ermee moeten doen. een matras voor een 1pers. bed zul je vermoedelijk wel een poos gebruiken, dan zou ik sneller neigen naar een goed matras. mijn schoonzusje heeft het elastyfoam matras van de leen bakker gekocht, daar is echt niks mis mee! ik geloof een euro of 80.

4. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    hier ook een 4 seizoenendekbed echt erg makkelijk, een 140 bij 200. het matras is van de ikea wel een wat duurdere.

5. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Hier ook een 4 seizoenendekbed en een latex (= stevig) matras van Ikea. Matras kostte ongeveer 180 euro.

Pim

6. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Bedankt voor jullie tips/adviezen...ik heb een 4-seizoenen dekbed gekocht en bij Leenbakker (Ikea is hier niet in de buurt) een koudschuimmatras gekocht. Wat mij betreft mag er een slotje op.

Deel Deze Pagina