Volgens mij heb ik dat! Ben al een week verkouden, ging steeds meer verstopt zitten en mijn voorhoofd en linkerkant van mijn gezicht doet helemaal pijn, als ik gaap lijkt het of mijn kaak ontstoken is kan mijn mond namelijk helemaal niet ver open doen! Ik snuif goed met zoutwater in mijn neusgaten en daarna neusspray, iemand eerder gehad en voelde dat ook zo? Bah moet vandaag ook nog eens de hele dag werken pffffff
Ik had dit ook voor een aantal weken geleden. Heb van de ha atibiotica gekregen dat hielp beter dan neusspray. beterschap
Heb ff gelezen op internet en denk een kaakholteontsteking, tja moet binnen een week beter worden en goed stomen met neusspray
Bleeegh, vervelend! Ik ken het, ben ook snotverkouden en heb snel kaakholteontsteking. En dat met dit mooie weer... Sprayen en kamille is inderdaad een goeie tip. Beterschap!
Vervelend zeg met dit weer! Probeer je neus niet te hard te snuiten, alleen ophalen. vies maar een stuk beter voor je holtes!
Oh alleen ophalen? Ik snuit juist veel om te rommel kwijt te raken, maar ga je tip te harte nemen! Hadden jullie dat ook dat je je zo ontzettend belabberd voelt?